Info Windows 10 update vraag

LeoG

Junior lid
Hallo,

Even een indirect updatevraagje tussendoor. Ik keek net even of ik ook de laatste update, 1709, heb en zag toen ik wat oudere updates bekeek dat ik ook 32-bits updates download en installeer.

Omdat ik een 64-bits versie van het OS heb vraag ik me af of dit dan geen vervuiling is en indien ja, of en hoe dit uit te schakelen is.

jockers

Gevestigd lid
Hallo,

Even een indirect updatevraagje tussendoor. Ik keek net even of ik ook de laatste update, 1709, heb en zag toen ik wat oudere updates bekeek dat ik ook 32-bits updates download en installeer.

Omdat ik een 64-bits versie van het OS heb vraag ik me af of dit dan geen vervuiling is en indien ja, of en hoe dit uit te schakelen is.
Hiervoor moet je volgens mij een eigen topic aanmaken!

aarie25

Moderator
Medewerker
Hallo LeoG,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven.
Zou jij even een screenshot van jou update geschiedenis hier kunnen plaatsen?

LeoG

Junior lid
Bedankt voor mijn eigen topic :) !

Hier een aantal updates welke op mijn systeem zijn geinstalleerd, bijna allen 32-bits terwijl ik de 64-bits versie van Windows 10 heb geinstalleerd. (denk dat ik nu tijdens het plaatsen van het screenshot zie waar het zit, office)

1521370652332.png

Bijlagen

LeoG

Junior lid
ok, die ga ik even bookmarken. Ik denk dat ik de 64-bits versie niet nodig heb maar nu weet ik tenminste hoe het zit.

Dank u!

Bovenaan Onderaan