• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows 10 update vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

LeoG

Bekend gezicht
Lid geworden
19 feb 2018
Berichten
153
Waarderingsscore
2
Hallo,

Even een indirect updatevraagje tussendoor. Ik keek net even of ik ook de laatste update, 1709, heb en zag toen ik wat oudere updates bekeek dat ik ook 32-bits updates download en installeer.

Omdat ik een 64-bits versie van het OS heb vraag ik me af of dit dan geen vervuiling is en indien ja, of en hoe dit uit te schakelen is.
 
Hallo,

Even een indirect updatevraagje tussendoor. Ik keek net even of ik ook de laatste update, 1709, heb en zag toen ik wat oudere updates bekeek dat ik ook 32-bits updates download en installeer.

Omdat ik een 64-bits versie van het OS heb vraag ik me af of dit dan geen vervuiling is en indien ja, of en hoe dit uit te schakelen is.

Hiervoor moet je volgens mij een eigen topic aanmaken!
 
Hallo LeoG,

Ik heb jou even een eigen topic gegeven.
Zou jij even een screenshot van jou update geschiedenis hier kunnen plaatsen?
 
Bedankt voor mijn eigen topic :) !

Hier een aantal updates welke op mijn systeem zijn geinstalleerd, bijna allen 32-bits terwijl ik de 64-bits versie van Windows 10 heb geinstalleerd. (denk dat ik nu tijdens het plaatsen van het screenshot zie waar het zit, office)

1521370652332.png
 

Bijlagen

  • 1521370630182.png
    1521370630182.png
    45 KB · Weergaven: 0
ok, die ga ik even bookmarken. Ik denk dat ik de 64-bits versie niet nodig heb maar nu weet ik tenminste hoe het zit.

Dank u!
 
Nee je kunt de 32 gewoon blijven gebruiken.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan