• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Windows 10 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

kenami

Vaak hier
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
586
Waarderingsscore
1
Beste helpers.
Mijn Windows updates lukken niet. Mijn Bullgard virus scanner meldt mij het volgende , Digitaal niet ondertekende apparaat stuurprogramma's Digitaal Type Trufos bestand.Wat kan ik doen.
Bedankt op voorhand kenami
 
Als de updates echt van Microsoft zijn en niet uit 'vage' bronnen komen, dan zou het wel eens kunnen helpen om je virusscanner even helemaal uit te schakelen als je update.
Heb je naast Bullgard ooit nog een ander merk virusscanner gehad (of misschien staat er nog wel een tweede op je systeem?)
 
Eventueel kan je een screenshot plaatsen van de melding die je krijgt dan kunnen we je specifieker helpen.

Daarnaast ga ik mee met de tip van quandor.
 
@kenami, ik heb inmiddels wat rondgeneusd en kwam, in samenhang met de foutmelding die je kreeg, een redelijk directe verwijzing naar Bitdefender tegen. Concreet wordt mijn in bericht 2 staande vraag nu : heb jij Bitdefender ook geïnstalleerd staan of gehad en indien gehad, hoe heb je die dan verwijderd? Bitdefender namelijk middels het configuratiescherm (programma's en onderdelen) verwijderen is NIET voldoende.

Op de website van Bitdefender is er een heuse / echte verwijdertool te vinden. Als je dus Bitdefender hebt of hebt gehad, dan zal je die tool moeten draaien. Het duurt trouwens allemachtig lang voordat 'ie klaar is met zijn verwijderfunctie. Het lijkt er zelfs gedurende enkele minuten op alsof er niets gebeurt. Toch : blijf rustig wachten!!!! Pas daarna is je machine 'vrij' van Bitdefender. (Wat ik trouwens niet zou willen, want Bitdefender is sinds ik in de jaren '80 van de vorige eeuw pc's aanschafte, voor mij de beste scanner die ik ooit heb gehad, maar da's een 101% persoonlijke / subjectieve mening.)
 
Laatst bewerkt:
Beste quandor.

Ik heb je raad opgevolgd en mijn probleem is van de baan.
Op de laptop van mijn vrouw die meer dan 3 jaar is heeft inderdaad Bitdefender gestaan.
Ik heb die inderdaad verwijderd via programma's en onderdelen. Alles werk nu normaal, alle updates zijn geïnstalleerd.
Bedankt voor de hulp. Kenami
 
Mooi dat het is opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan