• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 verdwenen van gaming PC?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Digibeet76

Nieuw lid
Lid geworden
28 sep 2019
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Mijn zoontje probeerde een texture pack voor minecraft te downloaden maar kreeg allerlei rare reclame pop-ups. Toen heeft hij, omdat hij dacht een virus binnen te halen, de computer teruggezet naar fabrieksinstellingen. Gekozen voor computer opnieuw instellen. Toen de voortgang op 48% was kreeg hij een foutmelding. En heeft hij geklikt op Computer afsluiten. Nu start de computer niet meer op. Alleen een zwart scherm met MSI en dan weer zwart. En blijft hij oneindig doen.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?
 
haal de stroom er volledig af en haal dan de knoopcel er effe uit terwijl je ook de jumper omzet vergeet echter niet om de jumper weer terug te plaatsen zoals deze stond ..plaats de knoopcel er terug in en sluit de stroom toevoer weer aan..start vervolgens de computer weer op ...als het goed is dan zou je Windows weer opstarten
*ik ga er nu van uit dat er met de computer dan ook een desktop bedoeld word en geen laptop alhoewel ze beiden een computer zijn .
 
Ik denk dat dit al vrij ingewikkeld is, voor de gebruiker die zich digibeet noemt :) Stroom eraf halen zal nog wel gaan. En de batterij op het moederbord er even uit halen ook, maar een jumper omzetten (daar heb ik ook geen kaas van gegeten).
 

Bijlagen

  • cmos-batterij-losmaken.jpg
    cmos-batterij-losmaken.jpg
    8,4 KB · Weergaven: 3
  • lokatie-cmos-batterij.jpg
    lokatie-cmos-batterij.jpg
    113 KB · Weergaven: 4
op de door u geplaatste afbeelding dient men geen jumper om te zetten .. men dient deze effe kort te sluiten met een kleine platte schroevendraaier aangezien deze maar 2 pinnetjes heeft ..
in de meeste gevallen worden er 3 pinnetjes vermeld waarvan er dan 2 afgedekt zijn en deze afdekking dient men dan om te zetten !

Ashampoo_Snap_zaterdag 28 september 2019_23h19m26s_002_.png
 
Tis of/of, of even de 2 pinnen even kortsluiten, zelfde gebeurd met de jumper indien aanwezig, of het batterijtje een 10 tal minuten eruit laten, dat is voor een biosreset, waarvoor is mij onduidelijk.
Lijkt mij meer het niet kunnen vinden van het bootbestand.

Over welke hardware gaat het?
Merk en type PC dus.
En welke Windows?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan