• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows-11 Afsluitmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
297
Waarderingsscore
10
Hallo,

Ik werk nu al een tijdje met Windows-11 en ik krijg de laatste tijd bij het afsluiten van Windows-11 steeds de volgende melding:

Melding: Program Manager

1 App wordt gesloten.... en daarbij ook: Kies voor: Nu afsluiten of annuleren

Kort daarna wordt het systeem afgesloten

Mij vraag is: Wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn.

Alvast dank voor alle suggesties.
 
Vaak is dat een programma welke niet reageert en dan dus geforceert afgesloten wordt.
Welk programma is het?
 
Hallo,

Doe het volgende eens:


  • Ga naar > Configuratiescherm en klik rechts boven op Categorie en klik op "Kleine pictogrammen"

    5a8001e7e2262-categorie.png

  • Klik op Energiebeheer.
  • Klik nu links in het menu op de optie "Het gedrag van de aan/uit knop bepalen".
  • Bovenin het scherm klik je nu op de optie "Instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn".
  • Schakel nu de optie Snel opstarten inschakelen uit en klik op Wijzigingen opslaan
5768f063a74d6-w10.png



Herstart je pc en kijk hoe het nu gaat.
 
Hey Abbs, volgens mij is hierboven de Windows 10 versie en niet Windows 11 zoals TS al vermeldde.
 
Hey Abbs, volgens mij is hierboven de Windows 10 versie en niet Windows 11 zoals TS al vermeldde.
De stappen zijn hetzelfde net nog nagelopen op mijn Windows 11.
 
Wat ik graag zou willen, is dat ik aan de weet kom, welk progamma nog door het systeem moet worden beeindigd (of afgesloten).
Wellicht zou ik dat kunnen achterhalen door post nr: 3 ????
Of is er een andere methode om dit te achterhalen ??
 
Op dit moment heb ik van alles ondernomen, maar ik kom echt niet verder
Ik kreeg nl bij het afsluiten de volgende 2 meldingen:

Melding: Program Manager

1 App wordt gesloten.... en daarbij ook: Kies voor: Nu afsluiten of annuleren


Via taakbeheer kom ik niet te weten, welke APP het hier betreft, mede omdat taakbeheer een hele lijst van namen bevat.

Ergens moet ik toch aan de weet komen welke APP deze melding veroorzaakt.
Elk advies zie ik met belangstelling tegemoet.
 
Via taakbeheer kom ik niet te weten, welke APP het hier betreft, mede omdat taakbeheer een hele lijst van namen bevat.
Je kunt in taakbeheer toch zien welke apps er op dat moment in gebruik zijn, doordat er van de proccesor en geheugen meerdere procenten worden gebruikt.
 
Melding: Post nr.10 begrijp ik helaas niet.
Het enige wat de ooraak zou kunnen zijn, is dat ik ontdek heb, dat ik geen Intrenet-verbinding had, doordat een kabel van mijn vaste verbinding naar het modem, defect was.
Tijdens die sessies kwam ik steeds die afsluitmelding tegen.
Ik had alleen graag willen onderzoeken of dat inderdaad de oorzaak zou kunnen zijn.

Hoe zou ik overigens in Taakbeheer kunnen ontdekken welk APP (of service) actief is voor de Internet-Connectie?
 
Melding: Post nr.10 begrijp ik helaas niet.
Het enige wat de ooraak zou kunnen zijn, is dat ik ontdek heb, dat ik geen Intrenet-verbinding had, doordat een kabel van mijn vaste verbinding naar het modem, defect was.
Mooi dat dit opgelost is, en je weer internet hebt.
Hoe zou ik overigens in Taakbeheer kunnen ontdekken welk APP (of service) actief is voor de Internet-Connectie?
Door op de link in bericht 10 te klikken kom je op een website waar je het benodigde programma download en uitvoert. Lees het gehele bericht even goed na.

Abbs zal dan precies kunnen zien wat er mis is.

Je kunt na het lezen en uitvoeren van de handelingen hier een nieuw bericht plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan