• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost windows 11 vraag over verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1941

Junior lid
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
46
Waarderingsscore
1
Hallo ik heb een vraag over w 11, ik heb hem geïnstalleerd en nu krijg als mijn afmeldingen open alleen gele mappen, en bij de documenten witte mappen, hoe krijg weer het zelfde als in w 10, en ook pictogrammen in plaats van lijst mij instellingen, is dit mogelijk in w 11
 
Ik werk nog niet met Windows 11, dus kan het zelf niet uit testen.
Maar hopelijk vindt je hier jou oplossing, want hier wordt het 1 en ander uitgelegd over Windows 11.
 
In W 10 heb je als de afbeeldingen opent dan kon je op de mappen zien wat daar inzit, en de opgeslagen en de instellingen is niet meer met pictogrammen en nu in lijst, wie weet daar een oplossing voor?
 
Open de Windows verkenner vanuit de taakbalk.


Windows verkenner openen



Klik bovenin op de “…” drie horizontale punten. Klik daarna op Opties.


Map opties openen



Klik op het tabblad: Weergave. Om miniaturen uit te schakelen, dan vinkt u de optie “Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen” aan. Als u de miniaturen wilt inschakelen dan vinkt u de optie “Altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen” uit.


Klik op toepassen en daarna op OK.


Miniaturen aanpassen in Windows 11



Als u de thumbnails (miniaturen) heeft ingeschakeld dan kunt u nog bepalen hoe groot deze miniaturen moeten worden weergegeven.


In de Windows verkenner. Klik bovenin op “Weergeven”. Klik daarna op de gewenste grootte van pictogrammen. U kunt kiezen uit Extra grote pictogrammen, grote pictogrammen, normale of kleine pictogrammen.


Pictogrammen weergeven
 
@johan1941 Ik heb de titel van je topic even aangepast ter verduidelijking.
 
Bedankt voor je reactie, ik ben toch weer naar windows 10, ik vind deze w 11 niet zo fijn om mee te werken, misschien naar diversen updates in w11
 
Dat snap wel, bij alles wat nieuw uitkomt, moet je eerst weer uitzoeken hoe je alles kunt aanpassen.
 
Ik denk dat degene die hierboven 2 keer hetzelfde antwoordt geeft NIET weet waar het over gaat. In Windows 10 kon je aan de buitenkant van een map (d.m.v. een hoesfoto, muziekvoorbeeld) zien welk album er in die betreffende map zit op geslagen of zoals ik het doe, een groepsfoto b.v. Pink Floyd, die je aan de buitenkant van de map kan zien en dan alle albums, die ik van Pink Floyd heb zitten in die map. In Windows kan je dat zien. Maar in Windows 11 zie je dus helemaal niets, weet je niet welk album erin zit en hoeveel. Dat wordt er mee bedoeld dat er geen miniatuurafbeeldingen meer te zien zijn in W. 11. Weet iemand inmiddels of hiervoor een goed werkende oplossing is gevonden. Want de oplossingen zoals hierboven werken dus voor geen meter.
Camthelion
 
@Camthelion

Het heeft geen zin en wordt ook niet op prijs gesteld om op een oud topic te reageren.
Beter maak je een eigen topic aan voor jou vraag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan