• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 2000, Account Wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is duidelijk, mooi dat het weer is opgelost.
 
@ NaNo

Welke proggie heb je gebruikt ?

Cain & Abel ??

Ik heb altijd veel interesse in dit soort zaken !! :ph34r:
 
Ja die ken ik al diez zeker goed !! heb ik het admin account op school ook mee gekraakt :D
 
Zozo sneaky hoor.

En kun je er nog wat mee dan?
 
haha alsof jij dat niet weet !! ik heb het je vandaag nog laten zien man !!
 
ghehehe LOL :D

Gelukkig ben ik geen syteembeheerder daar bij jullie op die school ;)
Ik moet zeggen dat ik wat dat betreft ook geen schoon geweten heb :unsure:
 
bij ons op school kun je niet eens in de C: partitie komen:S, weet iemand hoe k da wel kan, iets uitschakelen ofzo ;) :unsure:
 
en waar vind k de crack???
 
cracks en dingen doen we hier niet aan op dit forum..

Je PC opschool is waarschijnlijk geconfigureerd door middel van (domain) group policies... daar kan je niet omheen, maar een slim man weet daar omheen te werken ;) (meer zeg ik niet)
 
heej np, even goeie vrienden;) leek me alleen wel geinig:D:D:D
 
en slim zijn we wel op de ICT opleiding.

DeMkez was meer een vraag van wat je er al mee had gedaan

zal volgende keer wat duidelijker zijn.
 
hahaha oke dan.

maar ik heb er nog nix mee gedaan. Ik heb het password van de systeembeheerder ook wel of wist je dat al ? B)
 
Jah dat had ik al meegekregen.
 
HELLUP!
Ik ben dus ook zo'n stomme idioot!
Vond het tijd om mijn wachtwoorden te wijzigen, omdat die allemaal hetzelfde zijn, en ben die nu dus vergeten.

Ik kan wel janken... en hoop dat iemand me kan helpen?
Hoe laat ik zo'n hacker op mijn SAM los???

HELP!!! Beloning: gratis bedrukt T-shirt van www.designityourself.nl of autostickers van www.AUTOSTICKERS.NU

Groetjes,
Lisanne
 
Laatst bewerkt:
Over welke wachtwoorden heb je het nu, alleen over die in windows 2000?

Want voor wachtwoorden op internet zul je een beheerder van de betreffende site moeten raadplegen, daarmee kunnen we je hier niet helpen.

Als je verteld welke windows versie je hebt, en om welk wachtwoord het precies gaat kunnen we je weer verder helpen,

Greetz,
YdieresiS
 
HET IS GELUKT!!!!

Via een programma-tje op internet!

Wist niet dat ik het in me had!
Maar heel erg bedankt voor je reactie!


Groetjes,
Lisa (die nu weer blij is!) :yahoo:


PS: zag op internet dat je mooie mazda gekocht hebt! www.prodrive-training.nl/zomeractie! SUPERAANBIEDING voor top rijvaardigheidstraining met 40% zomerkorting! (kun je via de gewone site niet komen, alleen als je de link hebt. Stond in de autovisie!)

www.designityourself.nl / www.autostickers.NU
 
Laatst bewerkt:
Lief, n van m'n eerste topics:clapping: :D :acurate: ^_^
 
Offtopic :p

Lisa zei:
PS: zag op internet dat je mooie mazda gekocht hebt! www.prodrive-training.nl/zomeractie! SUPERAANBIEDING voor top rijvaardigheidstraining met 40% zomerkorting! (kun je via de gewone site niet komen, alleen als je de link hebt. Stond in de autovisie!)


Dus jij denkt dat ik niet kan rijden :p :D

Ghehe, ben niet echt zo'n cursus nodig.
Heb al genoeg lastige medeweggebruikers gehad waarvoor ik wel vaak de berm in moest, altijd rustig en beheerst weer uitgekomen, dus dat zit wel goed.

Maarja ongeluk zit altijd in een klein hoekje, en zo'n cursus helpt daar ook niet echt tegen, gewoon goed afstand houden en goed opletten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan