• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 2000 opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nuclair

Gast
hallo,

als ik mijn computer op probeer te starten dan zie je de laadbalk en dan stop hij vlak voor het einde en dan start hij weer opnieuw op. kan iemand mij helpen???

alvast bedankt
 
nuclair zei:
hallo,

als ik mijn computer op probeer te starten dan zie je de laadbalk en dan stop hij vlak voor het einde en dan start hij weer opnieuw op. kan iemand mij helpen???

alvast bedankt

formatteren
 
en hoe doe ik dat als ik niet in dwindows kan komen????
 
nuclair zei:
en hoe doe ik dat als ik niet in dwindows kan komen????

formatteren doe je via je xp cd. Daarvoor moet je niet in windows geraken. Zoek even in de treads voor het antwoord. Dit is al veel besproken.
 
maar als ik de cd invoer dan start hij hem niet op dus dan kan ik hem ook niet formateren.
 
nuclair zei:
maar als ik de cd invoer dan start hij hem niet op dus dan kan ik hem ook niet formateren.

Je moet in bios ook nog cd als eerste boot device zetten.
Zoek even in google voor meer uitleg. 2 Seconden en je hebt het gevonden.
Typ formatteren + windows + XP
 
Laatst bewerkt:
tijdens het opstarten del of f2 of wat dan ook indrukken tot je je bios settings ziet en daar je boot volgorde op :d :C zetten of iets wat er op lijkt,,, zodat je pc eerst naar je cd rom drive's kijkt voordattie naar je harde schijf gaat,,, dan je cdrom van je windows erin doen,,, en opnieuw opstarten,,, dan krijg je verschillende keuzes,,, waaronder reparen of zoiets,,, die laten lopen en t zou goed moeten zijn ;)

@twince,

ff een kleine moeite om dit te typen toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sjonnie zei:
ff een kleine moeite om dit te typen toch?

Voor je een probleem in een forum zet, kijk alstublieft eens even in google. Daar staan 1000 den websites met als kern formatteren.
Deze tread is trouwens ook al een paar keer besproken op dit forum. Van even zoeken is nog niemand gestoven bij mijn weten. Van luiheid wel. :p
 
okay je hebt gelijk maar als iemand blijkbaar de zoekfunctie nog te moeilijk vind dan moeten we m toch aan alle kanten helpen :D:D;)
 
sjonnie zei:
okay je hebt gelijk maar als iemand blijkbaar de zoekfunctie nog te moeilijk vind dan moeten we m toch aan alle kanten helpen :D:D;)

Sorry, maar ik heb nog niemand geweten die google te moeilijk vindt. Je mag vragen stellen in een forum (daarvoor dien het tenslotte), maar zoek eerst even.
 
okay youre right,,, ieder zn eigen mening;)

even goeie vriendjes toch:)

ik weet nog goed toen ik nog net een pc had dat ik zelfs google te lastig vond vandaar;)
 
sjonnie zei:
okay youre right,,, ieder zn eigen mening;)

even goeie vriendjes toch:)

ik weet nog goed toen ik nog net een pc had dat ik zelfs google te lastig vond vandaar;)

Tuurlijk, even goede vrienden. Iedereen heeft zijn eigen mening, maar goed ook, anders zou het maar saai zijn op deze aardbol
 
En even opletten want het topic gaat over een vraag mbt windows 2000 en NIET xp.
 
ga gewoon idd na bios met del knop of andere f knop en dan ga je na tablad boot en dan zie je denk ik hd 1 of zo kijk je na je cd rom en druk je op + totdat hij bovenaan staat op 1. dan zou hij het moeten doen doet hij dan nog niet moet je bootdiskette maken ( mad enk dat wel zou moeten doen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan