• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

muisje

Gast
Hoi

Ik heb vanmiddag windos 2000 professional op mijn computer gezet. Eerst stond er windos 98 se op. Maar bij het opstarten van de computer geeft hij na 10 tot 20 seconde een bericht dat er een fout is opgetreden en daar staat in:

Bericht
Systeemproces c/windows/system32/lsass.exe is onverwacht gestopt met statuscode 128 de computer wordt afgesloten en opnieuw opgestart. En dan begint het weer overnieuw!!

Dit doet hij alleen als hij op de kabel staat aangesloten. Offline niet dan kan ik van alles doen.

Is dit op te lossen??

Franca :)
 
Hoi muisje :)

Is maar een idee, maar laat Stinger eens lopen >< virussen zoals Sasser

succes :)
 
Hoi,

Ja die stinger heeft geholpen, hij heeft het netsky (zip)virus gevonden maar hoe verwijder ik die?? Doet de stinger dat zelf of moet ik dat doen?

Franca :huh:
 
hoi :)


komt het er onderaan niet bij op of Stinger hem verwijderd heeft? :)
normaalgezien als hij het detecteert, moet ie hem verwijderen tenzij hij dat niet kan, bv omdat het in een herstelpunt van windows zit (Systeemherstel)

kijk anders eens of je die zip-bestand kan terugvinden en zelf, handmatig kan verwijderen of laat er eerst nog eens een andere removaltool overgaan, bv die van Symantec: removaltool netsky


---------
ow ydieresis had al geantw, nt gezien :)
 
ff kijken,

ga naar start -> uitvoeren
tik daar in shutdown -a

en als het goed is moet je dan on-line kunnen zonder dat je pc afsluit.


Succes,
YdieresiS
 
:angry: :angry: :angry:

Helaas dat heb ik geprobeerd maar hij kan dat bestand niet vinden.

:( Franca
 
en kan je het removaltool evtl via een andere Pc downloaden en offline laten draaien? :)

ps: dit is een directe link van het tooltje, zou binnne de minuut binne moeten kunnen zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan