• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows 7 Service Pack 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanGroen

Junior lid
Lid geworden
19 feb 2021
Berichten
96
Waarderingsscore
7
Ik heb een stand-alone PC (zonder internet) moeten voorzien van een schone Windows 7 installatie. Er zit een 3D printertje op aangesloten maar die software vereist Service Pack 1.

Windows 7 wordt niet meer ondersteund en daardoor kan ik Service Pack 1 ook niet meer downloaden van Microsoft. Zowel via de automatische update functie als op de downloadpagina komen updates van Windows 7 updates niet meer voor.

Wie weet waar ik Service Pack 1 nog kan downloaden en of die download betrouwbaar zijn?
 
Laatst bewerkt:
Je zou eens kunnen kijken of je via Heidoc een geüpdate Windows 7 kunt krijgen.
Zelf gebruik ik dit af en toe voor Windows 10.
Maar er zijn ook oudere versies beschikbaar.
 
 
Meest betrouwbaar lijkt me nog altijd microsoft zelf maar daar kan je dat service pack niet meer halen.
 
Ja dat klopt, zelf gebruik ik Heidoc en die is ook veilig.
Ik weet alleen niet of Ts daar mee wordt geholpen.
 
via de iso downloader van heidoc kan men geen Win7 versies meer verkrijgen !

Ashampoo_Snap_maandag 1 november 2021_20h06m25s_002_.jpg
 
enkel een Engelstalige versie kan verkregen worden ...

Ashampoo_Snap_maandag 1 november 2021_20h10m08s_003_.jpg
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Zoals hierboven al is aangegeven is de meest veilige optie een SP 1 van Microsoft zelf. Via Marktplaats heb ik daarom een Windows 7 inclusief SP 1 DVD gekocht. Deze kan ik dus gebruiken. Is daarmee ook gelijk 1 schone installatie en niet nog een aparte update.
 
Dat is natuurlijk ook een goede op.
Opgelost dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan