• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows 7 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is niet wat ik schreef. Ik schreef niet die schijf op een USB stick zetten.
Ik schreef die installatie doen op een andere laptop. En dan de schijf uit die laptop halen en in de probleemlaptop duwen en kijken of hij dan wel starten wil.


Met Windows 10 heb ik dat al vaker gedaan en geeft nauwelijks problemen.
Ik weet alleen niet meer of ik dat met W7 ook gedaan heb, dacht van wel. Natuurlijk moet er dan wel een internet verbinding zijn (liefst met kabel) want er zullen andere chipset drivers gebruikt moeten worden en zo.
Het is niet de juiste methode maar in geval van nood (zoals dit) valt het zeker te proberen. Los van het feit dat je aan evt. foutmeldingen ook al weer conclusies kunt verbinden.

Anyway, ik gaf ook al aan gewoon meteen een Windows 10 installatie vanaf usb stick te doen, maar er wordt overheen gelezen door de TS.

Dat blijkt echter ook niet goed te werken. Krijg het idee dat er toch meer stuk is in die laptop dan alleen die ene Elco. Als het moederbord kuren heeft, kunnen schijf en usb stick op iets anders goed werken maar op de probleemlaptop niet.
Beter een deskundige naar laten kijken inderdaad.
Achja ik trek me terug en hou het bij m'n laatste post.
 
Alles is terug in orde gemaakt niets met wat jullie mij voorgesteld had daar werkte niets van ook niet met de UB stick of andere , de oorzaak was ik ha de internet kabel niet aangesloten en ik heb de zelfde Cd Rom schijf gebruikt waar Windows 7 opstond nu weet ik dat de schijf toch goed is .
Allemaal bedankt voor de hulp die ik gekregen heb tot ziens.
Giedoke
 
Ja tuurlijk joh. Setup kunnen starten of niet heeft totaal niets te maken met wel of niet een aangesloten internet.

En er werd ook totaal niet gedaan wat gezegd werd dus is het logisch dat niets werkt, maar goed.
Als het weer werkt voor jou des te beter. ;)

Achja ik trek me terug en hou het bij m'n laatste post.
Zoals gezegd, v.w.b. W7 zal het best kloppen wat je schreef. ;)
Maar de TS maakt ons ook iets wijs dat het opeens wel werkt vanwege een internet kabel. Ik trek me ook fijn terug hier, want ik geloof ook niet in sprookjes.
 
Ok als gij mij niet geloofd dan laat ik u een paar foto's van zien wat er gebeurt als ik de instalatie van Win 7 doe , en als u mij nu niet geloofd dan laat ik het zo
Giedoke
 
Misschien nu upgraden naar Windows 10?
Want Windows 7 is al lang niet meer veilig.
 
Neen dat ga ik niet doen mischien weer problemen opzoeken , niet nodig bij deze laptop die dient maar alleen om een beeld van de camera te zien .
 
Als het alleen daar voor nodig is, dan zou ik het ook zo laten.
 
en als u mij nu niet geloofd dan laat ik het zo
Ik geloof wel dat die installatie loopt, maar ik geloof niet dat het is doordat er een internet kabel is ingestoken. Maar inderdaad... we laten het zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan