• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 8.1 krijgt startknop terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Windows 8.1 - de update voor Windows 8, welke over ca. n maand gereed zal zijn, brengt de startknop terug in Windows 8....
Weve improved the way you navigate to Start with the mouse by changing the Start tip to be the familiar Windows logo. The new tip appears anytime you move the mouse to the bottom left corner of the screen, and is always visible on the taskbar when on the desktop. There are also options to change what the corners do, and options to boot into alternate screens. For example, if you prefer to see the Apps view versus all the tiles, you can choose to have the Start screen go directly to Apps view.

Zie ook: http://blogs.windows.com/windows/b/...ng-the-windows-8-vision-with-windows-8-1.aspx
 
Was te verwachten, Microsoft kreeg zoveel commentaar omdat ze de startknop hebben "weggelaten"
Slechte zet van ze. Nu nog opstarten in de desktop interface i.p.v. de metro interface.
 
Afwachten, want er zijn ook berichten dat het startmenu niet terugkomt.
 
Dat zou weer een slechte zet zijn van Microsoft. Ik heb nog een artikel gevonden, ik citeer:

"Ja, je kunt het startscherm nu overslaan en direct naar het bureuablad opstarten. Je kunt nu ook de achtergrond van je bureaublad en het startscherm gelijktrekken, waardoor de overgang tussen de twee omgeving als minder schokkend wordt ervaren."

Bron:http://www.pcmweb.nl/nieuws/windows-81-uit-de-doeken-de-wijzigingen-op-een-tijtje.html
 
Kijk, daar word ik blij van. In de beta heb ik Windows 8 moeten testen in de retail branche. Klanten van dat bedrijf konden er ook niet over dat de knop er niet was en het bedrijf zei me de start knop te fixen of ik was mijn baan kwijt.
Heb nu alsnog een andere baan daar en tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan