• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 8 dual monitor HELP AUB!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcooo4

Gevestigd lid
Lid geworden
14 jan 2013
Berichten
426
Waarderingsscore
0
hoi

ik heb windows 8 geinstalleerd met dualboot, ik heb nu windows 7 en windows 8, dat werkt perfect.
mijn enige probleem is:

ik heb een laptop, in windows 7 is mijn laptop scherm mijn standaard scherm en ik heb een extern beeldscherm aangesloten op vga aansluiting en ik heb hem gezet op bureaublad uitbreiden, ik heb ook nog een tv aangesloten via hdmi maar die heb ik meestal uit. (in windows 7 werkt alles dus)

maar in windows 8 is het heel anders, als ik win8 opstart gebruikt hij als eerst mijn extern beeldscherm en als die bij het opstarten is losgekoppeld mijn laptop beeldscherm.
ookal gebruik ik mijn laptop scherm bij de optie "screen resolution" ziet hij alleen mijn extern beeldscherm (ook terwijl die helemaal is losgekoppeld), en de resolutie staat vast op de hoogste resolutie van mijn extern beeldscherm.
 
51e420639048d-Ashampoo_Snap_2013.07.15_18h13m40s_001_.png
 
ik heb updates gedaan en nu is het weer anders (nog steeds niet goed)

hij ziet wel mijn laptop scherm (generic Non-PnP Monitor) en ik kan de resolutie veranderen, maar als ik een ander beeldscherm aansluit ziet hij hem nog steeds niet, en mijn pc wordt dan heel traag (terwijl ik eerder ook windows 8 heb gehad en geen problemen had en windows 7 heb ik ook op het "mooist" staan)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan