• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows beveiliging stopt of start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

WilliamR

Vaak hier
Lid geworden
4 jun 2006
Berichten
726
Waarderingsscore
5
Goedemiddag,

ik weet niet hoelang ik dit probleem heb maar het viel mij ineens op.
Mijn virusbeveiliging windows start niet meer op en ik kan het ook niet handmatig opstarten.
1650545684465.png
Als ik op de optie "nu opnieuw opstarten" druk dan gebeurd er niets tot ik onderstaande foutmelding krijg.
1650545809944.png

Is er iemand dit dit probleem herkend en weet hoe deze te fixen?
 
Hallo,

Doe eens wat in deze link staat: mhttps://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/hoe-maak-ik-in-hijackthis-een-eerste-bericht-aan.133491/
 
Hoi,

Ik weet niet wat er aan de hand is maar krijg onderstaande melding
1650547211188.png

Ziet eruit dat ik toch beschermd ben blijkbaar.
Ik heb zojuist wel AVAST antivirus geinstalleerd omdat ik niet onbeschermd wil zijn.
 

Bijlagen

  • Addition.txt
    28,3 KB · Weergaven: 2
  • FRST.txt
    50,3 KB · Weergaven: 2
Klik op meer informatie en dan kan je het als nog uitvoeren.
 
Ik heb zojuist wel AVAST antivirus geinstalleerd omdat ik niet onbeschermd wil zijn.
Dit kan ik begrijpen, maar hierdoor kan ik het probleem niet meer vinden.

IK kan nu alleen maar denken waar het aan had kunnen liggen.
1. Aan dat Malwarebytes niet goed was.
2. Dat de AutoKMS dit veroorzaakte, dit programma zorg dat je je Office legaal laat lijken.
3. Dit programma is zeker niet aangeraden.

Pad: file:_C:\Windows\AutoKMS\AutoKMS.exe
Pad: containerfile:_E:\Software\Office 2010 EN-NL 32+64 bits plus\Office 2010 EN-NL 32+64 bits plus\Activator\Microsoft Toolkit.exe

Ook Office 2010 word niet meer ondersteunt Einde ondersteuning van Office 2010 nadert. Wat nu?
 
@abbs

Topic op de gevraagde plek gezet.
 
Hallo,
Ik denk ook dat malwarebytes de boosdoener geweest is met de free trial. Office is gepatcht met KMS maar deze heeft nog nooit problemen gegeven. Ik ga deze wel verwijderen aangezien deze niet meer ondersteund wordt.
Voor nu mag dit topic gesloten worden door Avast draait alles en stopt windows beveiliging niet meer

Wederom bedankt voor de hulp en advies.
 
Jij mist de laatste beveiliging updates, jij hebt versie 21H2 19044.1586, die is van 8 maart.
Versie 19042.1645 is de laatste en die is van 12 april.

 
Hallo,

Mooi dat alles weer werkt, doe het volgende nog:

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op
    577bf0efb8088-FRST.png
    FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

Hierna ben ik klaar met je :)
 
Hoi Abbs,

Sorry voor de late reactie.
FRST is verwijderd topic mag gesloten worden
 
Hallo,

Beter laat dan nooit ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan