• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

123plukken

Nieuw lid
Lid geworden
31 aug 2019
Berichten
21
Waarderingsscore
1
Hallo,
Heeft iemand een idee hoe ik de bios weer zoals het hoor te voorschijn krijg ?
Het probleem is dat ik alleen de boot zie!!

In plaat van. Main – Advanced – Security – Boot –Exit.

Ik heb de pc geformatteerd. En Windows er op gezet alleen de bios wordt niet aangepast.
 
De bios heeft niets met Windows te maken en wat wil je in de bios dan doen?
Reset de bios.
Merk en type moederbord is van belang, geheim?
 
Oké
Ik wil graag dat het weer normaal staat, zoals van tevoren. Ik doe er bijvoorbeeld een wachtwoord op! Om dat er meer achter deze pc kunnen. En nog wat meer!

Ik heb zelf geen idee, hoe ik zoiets reset ?
Het type moederbord is:
Class b Canada ices 003

P44723A
ETON ET856
94V-0
 
Jumper met de tekst CLRTC even zoeken en zonder spanning die jumper even omzetten naar de andere pinnen en weer terug zetten, ding zit in de buurt van de batterij, die een 10 tal minuten eruit laten doet hetzelfde.
 
Bedankt voor de informatie. ik ga op zoek naar de jumper. Ik laat het wel weten als het gelukt is!
 
Bij mij werkt het helaas niet! ? of ik doe wat verkeerd
 
Niemand in de omgeving met verstand van zaken?

Anders even naar de plaatselijke PC shop hollen?
 
Als nog bedankt voor de info. Het is inmiddels gelukt! Super. Ik heb nooit geweten dat een jumper in de computer zit. En nu heb ik ook wat geleerd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan