• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost windows instal probs

Status
Niet open voor verdere reacties.

brillant

Junior lid
Lid geworden
6 aug 2015
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Hallo
Heb een 64bit computer ,schijf waar windows op stond geinstalleerd is gecrast en wilde niet meer opstarten.
Had op dat moment alleen maar een 86bit versie ,die heb ik tijdelijk op een andere schijf gezet ,met de achterliggende gedachten om een goede 64 bit versie ter zijne tijd te installeren ,en wat blijkt ,krijg deze versie niet geinstalleerd
deze melding krijg ik ,, deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc,,
wat kan ik hier aan doen??

bvd
 
86bit bestaat niet.
Vertel hoe en wat je hebt gedaan en geef de gebruikte hardware op, lees m'n sig. eens aandachtig.

En een 64 bit W10 kun je gewoon ophalen.
 
ok 32 bit dan ,weet ook dat je een 64 bit w10 op kan halen maar krijg hem niet geinstalleerd
 
Bij het installeren van een besturingssysteem kan je volgens mij niet de melding krijgen dat deze 'app' niet kan worden geïnstalleerd. Dat betekent dat jij vanuit Windows wil installeren ?

Je hebt het Media Creation Tool nodig om DVD of USB stick te maken, en daar dien je dan mee te booten.
 
Heb het opgelost ,was wel lastig maar uiteindelijk gelukt
 
Goed om te horen dat het is opgelost.
Ik zal dit topic dan ook op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan