• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Mail blijft downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco van den Tweel

Bekend gezicht
Lid geworden
17 okt 2012
Berichten
152
Waarderingsscore
0
Hoi forumleden,

Ik heb een probleem met Windows Live Mail. Deze blijft maar berichten downloaden. Ik zit nu al op zo'n 6000 berichten. Hij haalt ook oude berichten op van een paar jaar geleden. Het e-mailadres waar de berichten maar blijven door stromen is van KPN. Hoe stop ik dit?
 
Je zou eens kunnen kijken of het helpt om Live mail te herstellen.
Zie dit voorbeeld -> Windows LiveMail Repareren

Kun je niet beter gebruik gaan maken van Outlook of een ander email programma?
Want Windows live mail is een veiligheid risico, want het wordt al een tijdje niet meer ondersteunt.
 
Als er iets is gebeurd met je database kan het idd zijn dat hij al je mailtjes van de server download. Vraag is dan of je IMAP, dan wel het POP3 protocol gebruikt en welke instellingen je daarbij gebruikt.
Als jij nl. nog zo veel mailtjes op je server hebt staan weet ik niet wanneer die vol loopt.
 
Bedankt voor jullie reacties. Windows Live Mail is inmiddels gestopt met downloaden. Nu kon ik de gelezen mailtjes verwijderen. Bedankt voor jullie hulp.
 
Bedankt voor het terug melden.
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan