• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Mail downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Ben op zoek naar een download "Windows Mail" er wordt een heleboel aangeboden op Google,
maar dan krijg je allerlei programma's die ik niet wil downloaden en geen behoefte aan heb.
Microsoft zelf, verwijst je iedere keer naar Windows Live Mail, maar die wil ik niet downloaden, het gaat mij om Windows Mail.
Vr.groet
 
Windows Mail is de opvolger van Outlook Express en zit in elke Windows Vista versie.
Windows Live Mail is de nieuwe opvolger daar weer van en lijkt een beetje op grote broer Outlook.

Anderzijds kan je uitwijken naar Mozilla Thunderbird.
 
Windows Mail is de opvolger van Outlook Express en zit in elke Windows Vista versie.
Windows Live Mail is de nieuwe opvolger daar weer van en lijkt een beetje op grote broer Outlook.

Anderzijds kan je uitwijke n naar Mozilla Thunderbird.

Dank voor uw reaktie, bovenstaand is mij bekend. Maar ik zocht de download voor Windows Mail en ik wil niet uitwijken naar Thunderbird, Zimbra, etc.
 
RvD, Windows Mail is in principe alleen te gebruiken onder Windows Vista. Dus niet onder XP of Windows 7.
Er zijn wel hobbyisten die Windows Mail aan de praat hebben gekregen onder Windows 7.
Wil jij dat ook? Lees dan hier verder: klik!
 
RvD, Windows Mail is in principe alleen te gebruiken onder Windows Vista. Dus niet onder XP of Windows 7.
Er zijn wel hobbyisten die Windows Mail aan de praat hebben gekregen onder Windows 7.
Wil jij dat ook? Lees dan hier verder: klik!

De url werkt niet, dus daar schiet ik niet mee op.
 
Vreemd, bij mij werkt die link wel.
Hier komt de volledige url: http://members.home.nl/jovebo/windowsmail.html
Je komt dan op JoBo's Homepage. Daar staan links om Windows Mail te downloaden, zowel de 32-bits als de 64-bits versie.
Die links verwijzen naar 4shared. Klik daar NIET op de groene knop 'Download desktop', want dan haal je (volgens mijn virusscanner, Avast 7) malware binnen), maar op de blauwe knop Download.
Daarna kies je Free download. Je zult je nog wel in moeten schrijven bij 4shared om van die website bestanden te kunnen downloaden.
Het gedownloade bestand zal een rar bestand zijn. Er zijn diverse programma's waarmee je dat ingepakte bestand kunt uitpakken.

Maar waarom wil jij zo graag Windows Mail gebruiken op een besturingssysteem waarvoor het eigenlijk niet geschikt is? Je kunt er namelijk op rekenen dat je problemen krijgt. Lees daarvoor die pagina van JoBo goed door. Daar staat welke problemen je kunt verwachten en wat je daaraan kunt doen.
 
Dank voor uw reaktie, bovenstaand is mij bekend. Maar ik zocht de download voor Windows Mail en ik wil niet uitwijken naar Thunderbird, Zimbra, etc.

Waarom pers Windows Mail. Ik ben er ook veel mee aan het prutsen geweest en tenslotte toch maar uitgeweken naar Thunderbird. Ik wil dus niet meer terug ! Bovendien kun je Thunderbird met allerlei handige add-ons uitbreiden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan