• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Media Player 10: werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Backdraft

Vaak hier
Lid geworden
11 aug 2004
Waarderingsscore
0
Hi,

Ik heb onlangs WMP 10 geinstalleerd, maar als ik een filmpje wil afspelen sluit het programma automatisch weer af. Nu heb ik geprobeerd om WMP 9 er weer op te zetten, maar bij de installatie krijg ik de melding dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd. Ik heb ook geprobeerd om WMP10 van m'n pc te krijgen via software verwijderen; dit lukt wel, maar er blijft een directory program fileswindows media player staan die ik met geen mogelijkheid weg krijg. Als ik nu WMP9 wil installeren krijg ik nog steeds dezelfde melding. Het lieft wil ik WMP10 natuurlijk, maar als dit niet goed werkt dan maar WMP9. Wie kan mij helpen?? :(

Backdraft :o

Hmmm, vreemd.
Ik had WMP 9 en heb deze toevallig vorige week geupdated naar WMP 10. Bij mij werkt ie perfect. :)

welke besturingssysteem heb je?

Ik heb 98 en xp. bij xp geen probleem en bij 98 lukt het niet.

Ik heb XP Home. B)

Ook het opnieuw installeren van WMP10 helpt niet. :(

legale versie? ... :unsure:

Weet ik niet zeker, heb 'm van Tweakzone geplukt. Dus ik denk het wel.

bij mij op de xp geeft hij nu ook aan geen codecs( bij nos journaal via www.breedbandpagina.nl ). bij jou ook?

Nee, geen problemen mee, bij mij begint hij gewoon te spelen. :)

Ben naar de Microsoft site gegaan, heb WMP10 opnieuw gedownload en geinstalleerd. Zie nu dat hij bij het afspelen van MP3 en .wmv bestanden gelijk afsluit en bijv. bij .mpeg en .jpg bestanden niet. :o

Ik heb bij de installatie overigens gekozen om alle soorten bestanden met WMP te laten afspelen. <_<

Heb onder tussen verschillende sight Wmp gebruikt. Sommigen(bijna alle) geen enkel probleem, anderen geen beeld wel geluid en laatsten noppes. Ik denk dat wmp 10 niet helemaal bij iedereen is ingeburgerd of andersom

Ik denk dat geen enkele WMP bestanden van RealPlayer kan spelen (vaak wel andersom). Ook QuickTime heeft een paar specialiteiten.

Ik heb die dingen altijd "stand-by" en ze komen vanzelf in werking als WMP het niet haalt.

Kijk wel uit met RealPlayer; tijdens installatie goed scrollen en kijken wat je kunt verbieden, laat het ding eigenlijk alleen de kans om echte realplayer-bestanden te spelen, verbied alle (scrollen!) SPAM want hij dondert je vol. De-installeer naderhand ook Jukebox en Download want Realplayer probeert anders je hele computer te regeren.

Doordat ik door een ander (serieus) probleem Windowes opnieuw heb moeten installeren (zie hier) is nu ook dit probleem opgelost!! :lol:

Heb nu weer de beschikking over WMP9 en twijfel nog of ik dit weer ga upgraden naar WMP10. Heb niet zo veel trek in weer hetzelfde probleem.... <_<

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan