• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows movie maker probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

daniel1607

Junior lid
Lid geworden
19 aug 2012
Waarderingsscore
0
hoi ik heb mijn eigen eerste nummer gemaakt: http://www.audiotool.com/track/the_epic_sound_of_house/ ik heb dit bestand als een mp3 op mijn computer staan maar windows movie maker pakt hemn niet hij zegt C:\Users\Daniel Spils\Desktop\daniel1607 - The epic sound of house.mp3 kan niet worden gemporteerd.,.

ik heb het zelfde bestand ook als gg op mijn computer dan zecht movie maker Het bestand C:\Users\Daniel Spils\Desktop\daniel1607 - The epic sound of house ogg.ogg kan niet worden gemporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is genstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand opnieuw te importeren.

weteen jullie hoe ik dit moet oplossen of een andere manier om dit op youtube te krijgen???? en wat vinden jullie van dit nummer

groetjes daniel spils

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan