• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows Moviemaker 12

Status
Niet open voor verdere reacties.

satman3

Vaak hier
Lid geworden
6 feb 2010
Berichten
618
Waarderingsscore
2
Ik wil de MP4 filmpjes van mijn telefoon met windows moviemaker verwerken tot een aaneengesloten film.Ik gebruik Windows 7.
Mijn huidige moviemaker converteert de gemaakte film enkel naar wmv.
Echter met windowsmoviemaker 12 kun je meerdere formaten selecteren b.v het MP4 bestand.
Echter kun je via windows deze update niet meer krijgen.
Hoe kan ik alsnog aan moviemaker 12 komen.(64 bit )?
Via deze site zou het kunnen maar wordt afgeraden door mijn virusscanner
https://windows_movie_maker.nl.downloadastro.com/old_versions/
 
Malwarbytes premium vind een pup in het te downloaden bestand ..
de Windows Defender gaf hier géén melding van ..
*ik heb deze in bijlage toegevoegd indien je toch besluit om deze op te halen ..


11798
 

Bijlagen

  • windows_movie_maker_1757585699.zip
    2,2 MB · Weergaven: 0
Beste Satman,

Ik zou een ander programma gebruiken, want Moviemaker wordt al een tijdje niet meer ondersteunt.
Ook heb je grote kans op virussen.

Windows Movie Maker, dat deel uitmaakt van Windows Essentials 2012 is niet meer beschikbaar als download. Websites die gratis downloads van Movie Maker aanbieden, leveren niet het echte programma. Bovendien kunnen deze downloads malware, virussen of verborgen kosten bevatten.
 
Ik heb een tijdje geleden nog NCH VideoPad gebruikt, zie Video Editing Software. Free Download. Easy Movie Editor.. Deze kan allerlei formaten importeren, je kunt in clips knippen en plakken, exporteren in verschillende formaten.

Een nadeel is dat VideoPad een trial versie is. De trial versie is maar 24 uur zonder beperkingen, daarna kun je bijv. geen video’s meer exporteren. Om de beperking weer op te heffen voor de komende 24 uur kun je deze registersleutel verwijderen: HKEY_CURRENT_USER\Software\NCH Software\VideoPad\Registration. Na 24 uur gaat de beperking weer in en zal de registersleutel weer bestaan. Je kunt een .vbs script gebruiken om de registersleutel van VideoPad te verwijderen. Als je toevallig VideoPad hebt geopend, en je kunt ineens geen video meer exporteren, dan kun je tegelijk gewoon dit script uitvoeren, dan zal de beperking worden opgeheven, en kun je weer verder werken. Je zit zo als het ware weer in trial modus voor de komende 24 uur. Maak een .txt-bestand en zet daarin het volgende:

Set objShell = Wscript.CreateObject("Wscript.Shell")
objShell.RegDelete "HKCU\Software\NCH Software\VideoPad\Registration\"

Geef het bestand de extensie .vbs en dubbelklik op het bestand. Je kunt nu het register controleren en de sleutel zal verdwenen zijn.
 
Allemaal bedankt voor jullie advies!
 
Geen dank.
Ik heb dit topic op opgelost gezet.
Mocht je nog vragen hebben over bijvoorbeeld 1 van de boven genoemde programma`s, dan kun je die hier natuurlijk gewoon stellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan