• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Office 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

JHAVos

Old Member
Lid geworden
24 okt 2010
Berichten
393
Waarderingsscore
0
Hallo,
Werk met Win 10 en heb Windows Office op mijn Laptop gezet.
Maar als ik Tekst in Words invoer en dan naar de volgende regel ga slaat het nu 2 spatie's over in Win 7 was dat niet zo.
Wie weet wat je hier aan kunt doen.
 
Werkte met Windows Office 2007 op een Tower met Windows 7, heb dit nu op mijn Laptop gezet maar als ik in Words werk dan slaat hij bij volgende regel 2 spaties over wat 1 spatie moet zijn.
Wie weet een oplossing.
MvG Jan Vos
 
Microsoft Office 2007 wordt sinds oktober verleden jaar niet meer ondersteunt.
 
Ik denk het niet...
JHAVos schrijft dat hij naar de volgende regel wil. Dat doet hij door de Enter toets in te drukken. Sinds Word 2007 is het dan zo dat je daardoor een witregel krijgt tussen de alinea’s.
JHAVos heeft het over 2 spaties tussen twee regels. Spaties staan tussen twee woorden.
De ruimte die hij krijgt tussen 2 alina’s wordt witregel genoemd.
In plaats van op de Enter toets te drukken, moet hij op Shift + Enter drukken. Dan krijg je geen witregel.
Enter is een harde return. Shift +Enter is een zachte return, meen ik me te herinneren.
 
Dit topic is geen handleiding. Daarom zal ik het onderbrengen op de juiste plek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan