• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows Phone Lumia 640 LTE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kafkaestique

Nieuw lid
Lid geworden
11 feb 2020
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Beste leden


Ik gebruikte al een hele poos dit verouderde model zonder simkaart om mijn vader die in het buitenland woont via Whatsapp te contacteren.
Echter is dit sedert januari niet meer mogelijk want Whatsapp werkt niet meer op dit model.
Ik heb gezocht naar alternatieven (Skype, Viber) maar niets lukt nog, de App Store geeft elke keer aan 'er kan geen verbinding worden gemaakt met Store'.
Ook downloaden via de site lukt niet want wordt automatisch doorverwezen naar App Store.

Moet ik nu een nieuwe kopen of is er toch een manier om met m'n oude toestel nog via internet te bellen?
 
Dat klopt. Bijna niets wordt meer ondersteund door die telefoon. Je kan dit soort diensten er dus ook niet meer op gebruiken.
 
Helemaal controleren kan ik het niet. Maar voor de apps die jij wil gebruiken ben ik bijna zeker van niets. Andere apps misschien nog een zeldzame enkeling.
 
Kijk maar eens naar Motorola smartphones - middenklasse met doorgaans goede accu's en dus betaalbaar.
 
Als hij weer WhatsApp wil gebruiken voor de communicatie met zijn vader, ontkomt hij er niet aan om een vervanger aan te schaffen.
Of heb jij een betere oplossing?
 
Ik sta open voor elke app die me verder kan helpen.
Een nieuwe kopen past niet direct binnen het budget.
Dan koop ik liever een speaker voor m'n desktop.

Maar die gesprekken duren lang en dan is een mobiele telefoon toch handiger.
 
Voor wat betreft die telefoon en de toepassingen die je gebruikt kan je die telefoon afschrijven. Dat gaat niet meer werken.

Wat je wel kan doen is bijvoorbeeld Skype op je computer installeren en dan met je vader bellen. Je hebt dan wel een microfoon nodig. Je kan bijvoorbeeld zo'n headset gebruiken: bol.com | Logitech H110 - Stereo headset
 
Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan