• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows server 2016 iso

Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows server 2016 is ondersteund tot 2027, dus nog 5 jaar.
Heb dus nagezien welke installatie key gebruikt is, en is degene die op de sticker van de kast staat, de versie die op de geactiveerde versie staat is 1607 build14393.5066
Degene die ik geïnstalleerd heb op een andere schijf is na updaten op 1607 build 14393.2214 dus nog van 2018 ga eens kijken of ik de laatste KB kan installeren.
Deze server heb ik niet in gebruik, maar vind het ook eens interessant om bij te leren, mijn data staat op een nas, in raid1, en van deze maak ik geregeld een backup op een externe schijf.
Een nas vind ik persoonlijk gemakkelijk, alle data van verschillende pc´s staat erop, kan overal aan mijn bestanden.
 
Mijn probleem is opgelost, Windows server 2016 geïnstalleerd op harde schijf op andere desktop.
Dan schijf terug in server.
Was de evaluatieversie en lukte niet om hem geactiveerd te krijgen met de key die aanwezig was op de kast.
Dan dit geprobeerd:
En lukte inderdaad via Windows PowerShell
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan