Animus
Gewaardeerd
- Lid geworden
- 23 okt 2004
- Waarderingsscore
- 4
hoi ik ben niew op deze forum
ik heb een probleem met windows servicepack 2 die ik net heb gedownload en geinstaleerd
er was niks aan de hand tot dat de instalatie compleet was en hij zij dat ik eerst de computer opniew moet opstarte
dat heb ik dus gedaan,toen was hij bezig met opstarten en er stond waiting.
dus ik wachte en dacht hij zal wel ff tijd nodig hebben om zich aan tepassen
ik ben toen weg gegaan en een uur later toen ik terug kwam stond er nog steeds waiting
toen heb ik maar wat knoppen ingedrukt alt f4,esc,ctrl alt delete.
dat deed ik dus snel achter elkaar en toen starte hij netjes op ,maar dat vond ik dus al redelijk vreemd.
_
nu mijn echte probleem is dat als ik op mijn buroblad of het menu start geen documenten meer kan openen
maar wel programma's of snelkoppelingen
als ik een map open dan verdwijnd ALLES van mijn buroblad en komt ff later weer terug dus zonder resultaat
opmerking:ik heb geen servicepack 1 geinstaleerd
ik heb een probleem met windows servicepack 2 die ik net heb gedownload en geinstaleerd
er was niks aan de hand tot dat de instalatie compleet was en hij zij dat ik eerst de computer opniew moet opstarte
dat heb ik dus gedaan,toen was hij bezig met opstarten en er stond waiting.
dus ik wachte en dacht hij zal wel ff tijd nodig hebben om zich aan tepassen
ik ben toen weg gegaan en een uur later toen ik terug kwam stond er nog steeds waiting
toen heb ik maar wat knoppen ingedrukt alt f4,esc,ctrl alt delete.
dat deed ik dus snel achter elkaar en toen starte hij netjes op ,maar dat vond ik dus al redelijk vreemd.
_
nu mijn echte probleem is dat als ik op mijn buroblad of het menu start geen documenten meer kan openen
maar wel programma's of snelkoppelingen
als ik een map open dan verdwijnd ALLES van mijn buroblad en komt ff later weer terug dus zonder resultaat
opmerking:ik heb geen servicepack 1 geinstaleerd