• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Update Foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fat_Bastard

Senior
Lid geworden
29 sep 2004
Waarderingsscore
28
hallo

Ik kan mijn windows xp niet meer updaten.

Dit probleem heb ik sinds ik een reinstall heb gedaan van mijn windows

Het is me na mijn reinstall wel gelukt om te updaten maar sinds die dag niet meer

win xp
al geactiveerd
legaal

iemand een idee?

ps mijn eerste post hier vertel het even als ik wat verkeerd doe

met je post is niets mis, alleen je probleem weet ik zo geen antwoord op, misschien dat frankw het weet, die doet meer met updaten dan mij. dus nog even wachten opmeer reacties.

Laat de setup via de XP-CD er eens opnieuw overheen lopen, optie: "upgrade" (biedt zich gewoonlijk aan na aanklikken van "installeren").

Bij welke update weigert hij, je kan anders ook sp2 bestellen gratis, dan kan je hem handmatig upodaten en heb je direct alle updates op diskette, en heb je alle benodigde updates die er zijn tot nu toe.

klik hier om te bestellen
p.s welke foutcode krijg je bij updaten.

o ja sorry dom van, me hier de foutmelding:

[Foutnummer: 0x800A01AE]
Windows Update heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven. De volgende bronnen zijn wellicht nuttig voor het oplossen van het probleem

deze foutmelding krijg ik als ik in internet explorer op extra/windows update klik dan kom ik op de site en het maakt niet uit of ik snelle instalatie of aangepaste instalatie kies

heel erg bedankt het is gelukt :)

het probleem was steganos internet anonym pro die stond niet aan maar ik heb dat programma eraf gegooid en ik kon windows weer updaten :)

heeeeeeeeeeeeel erg bedankt

mvg hellolo

Je gebruikte dus een proxy/ anonymizer dan kan je vaker hebben dat bepalde dingen opt internet niet werken :)

maar fijn dat het opgelost is.
:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan