• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Windows update KB5005565

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk is uw Lenovo bang voor u, Aarie25.
 
Er zit een SSD in van 256 GB waarvan 157 GB beschikbaar.
 
Dan had de update zeker geen probleem moeten zijn. Hou het de volgende tweede dinsdag van de maand in de gaten. Want zeker met een SSD gaat het normaal snel.
 
Tenzij er gebruik gemaakt wordt van wifi en deze een erg slecht/trage verbinding geeft misschien?
 
Tenzij er gebruik gemaakt wordt van wifi en deze een erg slecht/trage verbinding geeft misschien?
Ts gaf aan dat het installeren uren duurde, dus
Dan lijkt mij het geen trage internet probleem.
 
Je weet natuurlijk niet, neem ik aan, wat Microsoft meent allemaal op je systeem te moeten doen om een update te installeren.
Verder, als er een update komt zijn er wel erg veel systemen die de server aanspreken. Mss heb je wel pech met het kiezen van je updatemoment en is de server van MS overbelast! I.m.h.o lijkt dit mij zelfs de meest logische verklaring.
Wat ik wel doe als een installatie lang duurt is opletten of mijn diskledje regelmatig aangeeft dat er activiteit is. Dat stelt mij vaak gerust.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees deze week dat veel meer mensen problemen hebben met het installeren van deze update.
De update gaat zeer traag en blijft hangen of mensen krijgen aan het eind ineens een foutmelding.
 
Inderdaad: las ik ook.

Microsoft traditie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan