• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Windows Update op automatisch update's downloaden zetten??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben1948

Nieuw lid
Lid geworden
17 aug 2018
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hallo beste mensen
Hoe kan ik in windows 10 home 64 bit windows update op automatisch downloaden zetten.
Er staat wel aan voor automatisch downloaden maar die gaat direct weer naar uit. Hoe kan dat?
Alvast bedankt voor de adviezen

Groet Ben1948
 
Indien de W10 pro dan is de update uit te zetten, bij de Home is dat niet zo makkelijk en gaat het automatisch.
Wat je nu met dan downloaden bedoeld ontgaat mij want dat gaat ook automatisch en dat gebeurt alleen indien er werkelijk iets te downloaden valt bij een update controle.
 
Kan ik h'm in automatisch zetten bij windows 10 home 64bit of niet Lange Pier.
Maar bedankt voor je snelle reactie.
 
Ja wel als ik naar update's zoek. Dan komen de update's wel als er update's zijn tenminste. Maar je kan ook zonder dat je naar update's zoekt update's downloaden. Tenminste dat was in windows 8.1 wel zo.
 
Het gaat sowieso al geautomatiseerd in Home (ook in Pro als je er af blijft), waarom je dat ernaast handmatig wilt doen ontgaat mij.

Updates worden sowieso gedaan maar miss. niet op het tijdstip dat jij dat wilt en dan kun je dat zelf starten, maar waarom?

Je kunt ook alle updates via de Windows Update Catalogus downloaden maar blijft de vraag, waarom?
https://www.catalog.update.microsoft.com/Home.aspx
 
Hallo beste mensen
Hoe kan ik in windows 10 home 64 bit windows update op automatisch downloaden zetten.

Alles gaat al automatisch, alleen werkt het niet altijd naar behoren, want als ik ergens lees dat er een update is uitgebracht moet ik soms 2 keer laten zoeken voor er een update wordt gevonden.
Dit terwijl hij al heeft gezocht en zegt dat hij up to date is.
Dus kan het ook voorkomen als hij zelf zoekt er geen update wordt gevonden.
 
via de geavanceerde opties >Delivery Optimization >geavanceerd opties kun je zowel de Download als de Upload instellingen hoger of lager zetten .. zo staat hier de downloadinstelling op 90% betreffende de updates en de upload op 50%
 
Bij deze bedank ik u alle voor uw hulp.
 
Geen dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan