• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows valt zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

123plukken

Nieuw lid
Lid geworden
31 aug 2019
Berichten
21
Waarderingsscore
1
Hallo,
ik heb even een kleine vraag.
plotseling gaat mijn pc uit en weer aan.
ik heb al gekeken of er updates waren. Maar die zijn er niet. Het is alleen een beetje vervelend. Als ik bezig ben. Heeft iemand een idee? Hoe dit kan.

Of loopt iemand ook tegen dit probleem op?
 
Staat die aan?
Zo nee, aanzetten en rebooten.

Na een crash deze gebruiken en het resultaat hier plaatsen.

Zet de weblink van Speccy hier eens neer, zie m'n sig. alleen die weblink, we weten totaal niets van de gebruikte hardware en wordt het zomaar wat roepen.
 
De pc staat aan. Windows valt af en toe zomaar uit. zonder iets te melden. Ik ga dit proberen.

Alvast bedankt.
 
Lijkt me vrij simpel. Moet ik op de °C kijken? (Speccy)
 
De bedoeling is dat je Speccy (free) download en gebruikt en dan vervolgens een weblink naar die resultaten hier plaatst.
Hoe een weblink te plaatsen staat uitgelegd in de tweede link van Lange Pier

Daarbij zien we alleen welke hardware in de pc zit, of je windows up to date is enz.
Jij hoeft zelf niets na te kijken in Speccy, dat doen we liever zelf (iets met fout overtypen e.d.)
 
Heb je de afgelopen tijd wijzigingen aan je PC aangebracht waarna dit probleem is ontstaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan