• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows vista draaien op linux fedora 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

denots

Gast
ik zit nou met linux fedora 7 maar zou graag winows vista op die linux draaien weet iemand hoe ik dat moet doen laat het me alsjeblieft weten

da doe je met een virtual box. virtual box is iet da beter draait op linux dan vmware op linux draait .het is een virtuele machine en zo kun je gewoon een image van je vista draaien en kunt hem gebruike voor alle doelstellingen die je normaal wilt gebruiken als je vista als enkel besturingssysteem op je pc zet.
dan heb je je fedora er nogaltijd opstaan en dan als je zogezegd je pc opstart en fedora opent en je je virtual box aanzet kan je naar je windows vista gaan.
heel handig, voordelig is als vista crashd en da is wel degelijk mogelijk want microsoft heeft dit besturingssysteem gemaakt :d lol
dan crashd je systeem ni mee dan verwijder je de image gewoon en zet je backup in de plaats met je virtual box
uw fedora crashd ni mee enkel in de virtual box is het systeem gecrashd wel handig :p
op school gebruikten we dit om nieuwe toestanden uit te proberen want als iets crash te dan kon je het gewoon terug vervangen met een andere image :wink:
heb zo overclockingen ook al meegemaakt :p
greetz Tim

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan