• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost windows voorbereiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvthiel

Junior lid
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
91
Waarderingsscore
0
Computer start op met windows voorbereiden en schakel de computer niet uit.
Dit heeft al zeker 4 uur geduurd en kan dan de computer alleen uitzetten met de a/u knop en vervolgens krijg ik het scherm weer terug met de woorden windows voorbereiden etc. Kan er nu helemaal niets mee. reageert nergens op.
 
Was de computer met een update bezig?
Heb je ook niet gezien dat er procenten opliepen?
 
Donderdag 8-2-2018 heeft Microsoft Help de besturing van de computer overgenomen ivm de app store werkte niet meer. Bij het overnemen hebben ze uiteindelijk een nieuwe versie van windows geinstalleeerd. Hierna was het probleem opgelost, maar een dag later bleef de laptop alleen op de boodschap staan zoals in de vraag is vermeld. Ik heb de laptop verder een halve dag en nacht aan laten staan en wat bleek: Heeft alle updates gedaan die noodzakelijk waren. Ik schaam me nu voor de gestelde vraag. Alleen heeft die update wel heel erg lang geduurd. Ik heb namelijk toch een snelle verbindingssnelheid van 250 MB bij ziggo.
Als antwoord op uw 2e vraag: Er liepen geen procenten mee, want dan had ik wel in de gaten, dat het updates waren.
Ik wil u toch heel hartelijk bedanken voor uw aangeboden hulp.
Ik wens u een fijn weekend.
Met vriendelijke groeten,
Cor
 
Dus als ik het goed begrijp is het probleem opgelost?
Je hoeft je zeker niet te schamen hoor!
Sommige updates duren heel lang, ook al heb je een snelle verbinding.
Dit heeft vooral met het installeren en de specs van de computer te maken.
Geen dank en jij natuurlijk ook een fijn weekend!

Groeten Aarie25
 
Inderdaad opgelost.
 
Mooi dan had ik het toch goed begrepen!
Dan zal ik dit topic op opgelost zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan