• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows xp naar linux

Status
Niet open voor verdere reacties.

jurgen15

Nieuw lid
Lid geworden
8 dec 2021
Berichten
3
Waarderingsscore
0
hallo

ik heb een laptop die nog op windows xp draait en ik zou graag naar een ander systeem willen bijv een van linux die op windows lijkt dacht ik dus mint maar na het downloaden gaat het niet naar de instalatie en iets openen of te instaleren lukt ook niet heef iemant een idee ?
 
oke bedankt voor je tip
 
Met de live USB stick opstarten, schijf leegmaken, een home partitie aanmaken minimaal en een swap en installeren maar.

In die link staat het allemaal prima alleen gaan ze er van uit dat je hem naast XP wilt hebben maar dat hoeft niet.
 
van mij hoeft windows er niet perse af maar linux lijkt me meer meer ondersteuning met progamma' s en veiliger van daar lunix windows mag er best op blijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan