• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Xp Style Veranderen

• Onderwerp starter Onderwerp starter MeWally
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MeWally

Gast
Ik weetni of ik teveel fantasie heb maar is het mogelijk om de stijl van Windows XP aan te passen?
Dus niet alleen met themes enzo maar echt knoppe andere plaatjes en werkbalken hele andere kleuren en vormen?
Misschien heeft iemand anders ook zo'n droom :)
please let me know

er was ook zo'n progje dat heette samurize, ik heb het zelf nooit gebruikt maar het schijnt dat je daar je hele windows mee kan aanpassen.

Ik geloof dat DeMkez het wel heeft gebruikt, misschien hem eens een pb sturen als je er niet uit komt.

Samurize

Bekijk ook eens dit topic : post je desktop :D

Let even op bij het progje StyleXP, dit is een 30 dagen tryal versie, daarna moet je je registreren / betalen. :angry:
Ik heb dit ook gehad, maar mijn mooie werkbalken zijn nu weer windowsblauw :(

hmmz ja ik heb nog eens zitte neuze en kwam ook bij styleXP uit. Ik haat dat als je er voor moet betalen :s En heb idd ook gemerkt als j dat m weg haald dat je style dan ook weg is :s Dus dat is dan iets wat niet blijvend is :s
Jammer hoor maar ik ga s kijke voor dat samurai ofsowiets :)
Bedankt !!!

Whaa dat samurize is eg vet!!!!! Heeeeeel erg bedankt!!!!!
Gratis en eg super coowl!!!
Nu alleen nog ff uitvinden hoe alles werkt :P Maar daar heb ik wel zin in!!
Eey bedankt heee!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan