Veng
Elite lid
- Lid geworden
- 27 nov 2012
- Berichten
- 6.543
- Waarderingsscore
- 137
Ik heb onlangs Windscribe genomen en ontdek nu dat ik, net als vele anderen blijkbaar, ook niet kan mailen.
Ik vond dit in de Ziggo community (https://community.ziggo.nl/e-mail-103/e-mail-en-vpn-21111)
Hallo @gje, Wanneer een van onze e-mail accounts door verschillende IP adressen uit verschillende landen wordt benaderd dan blokkeren wij deze tijdelijk uit veiligheidsoverwegingen (Ik heb idd. verschillende servers geselecteerd gehad). Een praktische oplossing is om binnen je VPN omgeving Ziggo webmail te gebruiken. Is dat voor jou een optie?
En dit:
@ Anne H. Heb het al opgelost......heb ip/host adressen buiten de vpn tunnel gezet,van de div. mail pop en smtp.
Als iemand mij/ons nu kan uitleggen wat en hoe @gje dat gedaan zou kunnen hebben zou het mss opgelost kunnen zijn.
(Ik heb geen behoefte om lid te worden van het Ziggo forum, anders vroeg ik dat natuurlijk wel rechtstreeks)
Ik vond dit in de Ziggo community (https://community.ziggo.nl/e-mail-103/e-mail-en-vpn-21111)
Hallo @gje, Wanneer een van onze e-mail accounts door verschillende IP adressen uit verschillende landen wordt benaderd dan blokkeren wij deze tijdelijk uit veiligheidsoverwegingen (Ik heb idd. verschillende servers geselecteerd gehad). Een praktische oplossing is om binnen je VPN omgeving Ziggo webmail te gebruiken. Is dat voor jou een optie?
En dit:
@ Anne H. Heb het al opgelost......heb ip/host adressen buiten de vpn tunnel gezet,van de div. mail pop en smtp.
Als iemand mij/ons nu kan uitleggen wat en hoe @gje dat gedaan zou kunnen hebben zou het mss opgelost kunnen zijn.
(Ik heb geen behoefte om lid te worden van het Ziggo forum, anders vroeg ik dat natuurlijk wel rechtstreeks)