Vraag WinSysClean X10

Marley Bob

Gewaardeerd
Hallo allen (en uiteraard Abraham),

Een hele lange tijd heb ik WinSysClean gebruikt op mijn pc. Nu heb ik onlangs een nieuwe PC aangeschaft en wil graag met een schone installatie beginnen. Nu loop ik er tegen aan dat ik de WinSysclean toch stiekem wel erg mis. Ik zie dat de X10 wordt aangeboden in gratis variant, maar mijn NOD32 blokkeert de installatie. Ik heb de installatie van Usro.net, maar ik vraag mij af of dit wel lekker gaat.

Kortom, hebben jullie voor mij een direct link waar ik het juiste installatiebestand kan vinden zodat ik weer oud en vertrouwd kan genieten van dit programma.

Groet, Marley Bob

Aarie25

Moderator
Forumleiding
Het kunnen dat er iets van adware in die versie zit, waardoor Nod aan slaat.
Maar het kan ook een valse melding zijn.
Maar als jij het vertrouwd zou je Nod ook even uit kunnen zetten en na het installeren het weer aanzetten.

Maar als je echt een schoonmaak programma wilt gebruiken zou je ook een Wisediskcleaner kunnen proberen.

maestro12

Junior lid
En als WinSysclean x10 wilt hebben, download hem dan bij chip.de of natuurlijk de free versie bij de leverancier

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Een vraag, hoe doe je dat: wegsjorsen?

Abraham54

Administrator
Forumleiding
Oké!

Wegjorissen
Wegjorissen ontstond rond 2005 op weblog GeenStijl, waar een moderator met de bijnaam Joris von Loghausen ongewenste lezersreacties systematisch ging verwijderen met de mededeling 'weggejorist'. Sindsdien verspreidt wegjorissen zich over het internet. Zelfs de traditionele media citeren het gebruik van dit woord de laatste tijd steeds vaker, waardoor de bekendheid ervan toeneemt. Het ligt dan ook in de lijn der verwachting dat wegjorissen, jorissen en mogelijk ook af- en uitjorissen over enige tijd onderdeel zijn van de (informele) omgangstaal.

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan