• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WinSysClean X10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marley Bob

Gewaardeerd
Lid geworden
28 jun 2008
Berichten
1.811
Waarderingsscore
0
Hallo allen (en uiteraard Abraham),

Een hele lange tijd heb ik WinSysClean gebruikt op mijn pc. Nu heb ik onlangs een nieuwe PC aangeschaft en wil graag met een schone installatie beginnen. Nu loop ik er tegen aan dat ik de WinSysclean toch stiekem wel erg mis. Ik zie dat de X10 wordt aangeboden in gratis variant, maar mijn NOD32 blokkeert de installatie. Ik heb de installatie van Usro.net, maar ik vraag mij af of dit wel lekker gaat.

Kortom, hebben jullie voor mij een direct link waar ik het juiste installatiebestand kan vinden zodat ik weer oud en vertrouwd kan genieten van dit programma.

Groet, Marley Bob
 
Het kunnen dat er iets van adware in die versie zit, waardoor Nod aan slaat.
Maar het kan ook een valse melding zijn.
Maar als jij het vertrouwd zou je Nod ook even uit kunnen zetten en na het installeren het weer aanzetten.

Maar als je echt een schoonmaak programma wilt gebruiken zou je ook een Wisediskcleaner kunnen proberen.
 
En als WinSysclean x10 wilt hebben, download hem dan bij chip.de of natuurlijk de free versie bij de leverancier
 
Oké!

Wegjorissen
Wegjorissen ontstond rond 2005 op weblog GeenStijl, waar een moderator met de bijnaam Joris von Loghausen ongewenste lezersreacties systematisch ging verwijderen met de mededeling 'weggejorist'. Sindsdien verspreidt wegjorissen zich over het internet. Zelfs de traditionele media citeren het gebruik van dit woord de laatste tijd steeds vaker, waardoor de bekendheid ervan toeneemt. Het ligt dan ook in de lijn der verwachting dat wegjorissen, jorissen en mogelijk ook af- en uitjorissen over enige tijd onderdeel zijn van de (informele) omgangstaal.
 
Lange Pier's smaak wat betreft cleaners, is helemaal geen reiniger gebruiken, want is niet nodig volgens hem.
Maar zoals altijd zijn er anderen die er anders overdenken.
Ikzelf heb jarenlang WinSysClean gebruikt, maar gebruik nu al weer jaren Wise Disk Cleaner, welke zelfs beter reinigt dan WinSysClean, die toch voorzichtiger is, maar weer beter reinigt dan CrapCleaner (CCleaner)
 
Ook speciaal aanbevolen: de Privacy Eraser.
 
is helemaal geen reiniger gebruiken, want is niet nodig volgens hem.
Nooit beweerd, had het over gewoon schijfopruiming van Windows zelf die het ook kan doen als het je ergert of schijfruimte tekort hebt maar qua grootte van de huidige schijven is het weer zo'n overbodige handeling.
 
Ok, ik bezit wincysclean Al jaren van toen ik nog win 7 installeerde en nu de laatste versie, ik gebruik het sporadisch, ik denk zelfs dat ik het aanschafte omdat het gepromoot werd op, dit of ander forum, ik weet het niet meer. Tot nog toe ondervind ik er geen nadelen van maar ook geen positieve ervaring, een scan vind gewoonlijk zo’n 50 register “problemen“ of dit juist is of hoe die ontstaan ik heb er geen idee van. Mijn pc werkt voortreffelijk En snel,en dat primeert.
catmen
 
Ach, er is niet één tool die het register kan repareren, ze halen overbodige sleutels weg en je merkt er helemaal niets van, ook van schoonmaken niet al beweren sommige wat anders maar dat is een religie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan