• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Winteruur 2015.

Et Cetera

Vaak hier
Lid geworden
19 mei 2015
Berichten
733
Waarderingsscore
0
We schakelden tijdens de nacht van zaterdag 24 oktober op zondag 25 oktober 2015 over van zomertijd op wintertijd, dus ruim anderhalve maand geleden.
 
Dat klopt, maar wat wil je ermee zeggen? Wordt bij jou het tijdstip van reacties niet goed weergegeven? Bij mij wel.

Controleer je tijdinstelling: Jouw profiel> Instellingen > Mijn instellingen > Mijn account > Opties wijzigen.
Kijk dan bij Datum- & tijdopties.
Tijdzone: GMT +1:00 uur, Amsterdam, Brussel
Zomertijdcorrectie: automatisch

Indien je wat moest wijzigen, klik je daarna onderaan op Wijzigingen opslaan.
 
Wie dit forum bekijkt zonder dat ie ingelogd is, die zit nog op zomeruur. :wink:

5669c15f89f54-winteruur.JPG
 
Aha, ik bekijk dit forum nooit zonder ingelogd te zijn. En inloggen gaat bij mij automatisch door mijn wachtwoordmanager. Het was mij dus niet opgevallen.
Rest nog de vraag hoe erg dit is. Tot nu toe ben jij de eerste klager. Niet ingelogde bezoekers kunnen ook niet reageren of zelf vragen stellen en ze schijnen ook meer reclame te zien. Een reden te meer om toch maar in te loggen?
Maar misschien dat Wilhelm, de eigenaar van dit forum, er anders over denkt en dit probleem toch op gaat lossen...
Hij bekijkt regelmatig de vragen in dit onderdeel van het forum.
 
Zelf log ik pas in wanneer ik een bericht wil plaatsen en door het gebruik van ABP is deze site voor mij altijd reclamevrij.

Als er een klok aanwezig is, dan is het wel leuk dat de tijd correct wordt weergegeven.

Ik klaag niet hoor, ik stel enkel vast. :biggrin:
 
Bedankt voor de melding. Als het goed is klopt de tijd nu wel, ook zonder ingelogd te zijn.
 
Bedankt voor je feedback en aanpassing Wilhelm, ziet er weer keurig uit nu. (Y)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan