• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wizard Branden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Molo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Molo

Vaak hier
Lid geworden
4 mrt 2004
Waarderingsscore
0
he ^^

ik wilde gister ff wat cd'tjes branden toen nero vaag deed :blink: hij zei dat hij de cd niet kon lezen, wat overigens wel zou moeten kunnen. Toen dacht ik dat ik ook wel met windows kon branden. Dus ik de cd gekopieerd en geplakt in de schijf, toen de wizard branden gedaan. Er is 1 probleem nu. De cd boot niet automatisch. Alle gekopieerde bestanden zijn in 1 grote map gezet. De game die ik wilde branden bestaat uit 2 cd's, cd 1 kan ik wel gewoon handmatig opstarten, maar als er staat dat ik cd 2 erin moet doen bij het installeren, dan doet die gewoon niets, omdat die de bestanden ofzo denk ik niet kan vinden :angry:

is dit te verhelpen of heb ik gewoon ff cd's zitten te verkloten? :o

Heb de wizard van cp zelf nooit gebruikt, maar deinstaller nero anders eens opnieuw en kijk eens of het dan verholpen is. Bij het maken van een backup van spellen wil het bij branden wel eens misgaan, mbt kopieerbeveiligingen e.d.

ja kep nu nieuwere nero erop. Hiermee moet het wel lukken. Toch jammer van die cd'tjes ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan