• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies WLAN adapter vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het topic is nog niet als opgelost gemarkeerd omdat ik bleef zoeken naar een geschikt intern 2,4- en 5GHz WiFi kaartje.
Dat is gelukt met deze Intel 7260
Het nieuwe Telfort abonnement gaat per 1-juni in en het daarbij horende modem moet nog arriveren. Maar op 2,4GHz werkt het prima.
Dat het druk is in die band mag duidelijk zijn, dus nu nog geen spectaculaire verbeteringen. Later de ervaring met 5GHz:

 
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen op 5GHz. Daarom zal ik dit topic nog open laten staan.
 
Inmiddels is de internetsnelheid verhoogd naar 100 Mbps, heeft een monteur de ISRA aansluiting aangepast en zijn de Experiabox V10 en Arris ontvanger met enige vertraging gearriveerd en aangesloten.

Via WiFi blijft er van de 100Mbps dit over (en ben ik een tevreden mens).

Standaard staat 5GHz aan:
 
Lijkt mij, zeker via de wifi, een prima resultaat.
 
Ja, best netjes.
Het is nu nog ochtend en dat geeft dit resultaat:

 
Waarschijnlijk heeft dat te maken met de belasting van de lijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan