• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wmi Foutmelding

• Onderwerp starter Onderwerp starter Freaky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Freaky

Gast
B) Hey ben nieuw hier en heb eventjes een vraag, ik heb al enkele maanden dit probleem en het is hoogstens irritant.
Wmi geeft om de 10 of 20 seconden een foutmelding. Eerst stopte het na een kwartiertje wel en kon ik mn pc gewoon gebruiken. Nu komt de fout heel de tijd terug, en word ik er een beetje gek van. Weet iemand hoe ik dat programma weer op de rails krijg. Hij geeft een foutmelding en vraagt dan om een fouten rapport te verzenden.

Aan dit rapport voegt hij deze bestanden toe, omdat daar dan waarschijnlijk fouten in zitten: :blink:
C:DOCUME~1eLOCALS~1TempWER9C.tmp.dir04wmiprvse.exe.mdmp
C:DOCUME~1eLOCALS~1TempWER9C.tmp.dir04appcompat.txt

Ik snap er nix van, wmi lijkt helemaal stuk. Want als ik erin ga via.. deze computer/beheren/ blablabla dan zit ik op een gegeven moment in wmi en dan sja weet ik gewoon nie waar ik moet zoeken. Wie herkent de fout en kan me mischien helpen. Iemand met veel ervarig zal me vast wel kunnen helpen.

Alvast bedankt!

WMI is het windows managment intrumentarium. Als deze beschadigd is, is dat niet goed, je kan kijken of je dmv de cd van xp deze kan herstellen, en anders wordt het waarschijnlijk een nieuwe installatie.

Je kan dus proberen om de cd van xp er in te doen en te keizen voor upgrade, wel zou ik voor de zekerheid belangerijke gegevens / documneten / foto's veilig stellen dus branden op cd, voor mocht het njiet lukken / mislopen / vastlopen.

Succes :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan