• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Woordweergave onjuist

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Waarderingsscore
0
Wanneer ik een bericht ontvang waar het woord die zou moeten staan staat er in de plaats sterven ook wanneer ik aan het chatten ben en ik type die en verstuur verandert dat in sterven .
Dank bijvoorbaat Lowie12

Hallo Lowie12 :)

Bij welk programma heb je dit?
Kijk de Extra's/instellingen van dat programma eens na: is er misschien een vertaalservice/translator ofzo ingeschakeld bv. bij dat programma, die automatisch de woorden vertaalt?

Ik heb dat ondervonden als volgt ik was op een forum aan het kijken en daar stond het woord sterven ik begreep niet waarom dat daar stond want dat rijmde van geen kanten met die bepaalde zin dit was op mijn pc ik heb daarna mijn laptop geopend en naar dat zelfde forum gegaan en daar stond in de plaats sterven die nu is het ook zo wanneer ik aan het chatten ben heb ik nog maar pas ontdekt en ik verstuur het woord die verandert dat in sterven wanneer die persoon naar mijn bericht kijkt ziet hij het woord die staan en niet sterven ik begrijp er niets van.
Ik bedank u alvast voor de interesse met beleefde groeten Lowie12

Je weet waarschijnlijk wel, dat het engelstalige woord "die" in deze zinnnen dus overeenkomt met ons woord "sterven".

En dit gebeurt je enkel met het woord sterven?

Dan vermoed ik dat je last heb van zogeheten joke-malware!

Doe daarom het volgende: download, installeer en blijf MBAM gebruiken.
Al meteen na de installatie wil MBAM zijn database opwaarderen toestaan dus.
Ook bij herhaald gebruik: eerst de tab Update aandoen!

Download MBAM (KLIK)

Start MBAM en kies voor Snelle Scan

N.B.: Vistagebruik(st)ers starten MBAM middels rechtsklikken en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Wanneer de scan voltooid is, klik dan op de knop OK , daarna op de knop Bekijk Resultaten om de resultaten te zien.
Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klikken op: Verwijder geselecteerde .
Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en dat kan je terugvinden door op de tab Logs te klikken in MBAM .

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven dan telkens op OK klikken!
Daarna zal MBAM vragen om de Computer opnieuw op te starten - dus sta toe dat de computer opnieuw opgestart wordt.

Vraag: welk antvirusprogramma gebruik je?

ik gebruik avg free
Dank bijvoorbaat lowie12

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan