• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Word 2016 etiketten vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

hotabibber

Gevestigd lid
Lid geworden
25 nov 2015
Berichten
287
Waarderingsscore
17
Hallo,

Hierbij eventjes een vraag omtrent etiketten in Word 2016.

Ik weet hoe ik etiketten moet maken in Word en hoe ik een etiket kan kiezen uit de bestaande lijst.

Alleen als ik een nieuw document maak via verzendlijsten/ etiketten. Dan zie ik de eerste keer netjes alle scheidingen van het etiket. Ik ga aan de slag met het etiket maar maak het niet af.

Nu ga ik een volgende keer weer verder met dit etiket, maar dan zijn alle scheidingslijnen verdwenen in de etiket. Ze zijn er wel, maar niet zichtbaar. Je moet werken met de tab toets om naar het volgende etiket te gaan. Maar toch vind ik het makkelijker als ik de lijnen zie van de etiketten.

Hopelijk is het duidelijk zo? Hoe stel ik dit in in Word 2016?

Alvast bedankt voor de moeite Ronald
 
Als je de etiketten aan het maken bent kan je volgens mij onder het tabblad ontwerpen kiezen (met een vinkje) of je die lijnen wel of niet wilt weergeven.
 
Dank voor je reactie.

Ik maak de etiketten op een volgende manier:

Verzendlijsten
Etiketten
Klik ik op het etiket
Klik ik op nieuw
Geef ik het een naam en vul de maten van de etiket in (etiket wat gebruikt wordt staat niet in de lijst)
Druk ik op OK

Onder Ontwerpen staan bij mij dingen die helaas niets met etiketten te maken hebben. Of ik begrijp je verkeerd?
 
Je gaat naar het tabblad ontwerpen dan klik je randen. Dan de een na onderste rasterlijnen weergeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan