Nieuws Word document weg na verkeerd opgeslagen te hebben.

Ik ben al dagen gewerkt aan een word document.Nu druk ik op niet opgeslagen en alles is weg.Ik heb dit echt nodig voor mijn examen help help.Hoe haal ik document terug?!!

Abraham54

Administrator
Medewerker
Ik ben zo vrij geweest dat schreeuwende Help in de titel weg te werken.
Dat woord help is niet nodig - door hier te posten geef jij al aan hulp nodig te hebben.
Het forumreglement is ook heel duidelijk hierover, gebruik een titel die jouw probleem aangeeft.

Ook al heb je het document niet opgeslagen - dan nog dient dat document (zonder de laatste toevoegingen) in de map Documenten of een andere locatie aanwezig zijn.

Kan je die hier terugvinden?
<username> vervangen door jou username
  1. "C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
  2. "C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"

Sorry, ik volg Abra, je geeft aan, ik ben al dagen...
ergens moet het document terug te vinden zijn.
Misschien stom, heb je al in de prullenbak gekeken.

Rubensky

Moderator
Medewerker
Als je het eerder al een keer had opgeslagen moet dat nog ergens zijn. Alleen zijn dan de laatste wijzigingen niet verwerkt.

Als je dat niet hebt gedaan maar alleen hebt geklikt op Niet opslaan dan is je missie om te zoeken kansloos.

ik denk maar even mee .
Als je aan een word document bezig bent word er tussentijds om de zoveel minuten een kopie bewaard , tijdelijk opgeslagen dus . Zoals Rubensky citeert moet dit nog ergens zijn opgeslagen, waar weet ik niet .
Kijk eens ergens in de instellingen/opties van Word in welke locatie tijdelijk bewaarde documenten moeten bewaard blijven .

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan