• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word document weg na verkeerd opgeslagen te hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.

satman3

Vaak hier
Lid geworden
6 feb 2010
Berichten
618
Waarderingsscore
2
Ik ben al dagen gewerkt aan een word document.Nu druk ik op niet opgeslagen en alles is weg.Ik heb dit echt nodig voor mijn examen help help.Hoe haal ik document terug?!!
 
Ik ben zo vrij geweest dat schreeuwende Help in de titel weg te werken.
Dat woord help is niet nodig - door hier te posten geef jij al aan hulp nodig te hebben.
Het forumreglement is ook heel duidelijk hierover, gebruik een titel die jouw probleem aangeeft.

Ook al heb je het document niet opgeslagen - dan nog dient dat document (zonder de laatste toevoegingen) in de map Documenten of een andere locatie aanwezig zijn.
 
Kan je die hier terugvinden?
<username> vervangen door jou username
  1. "C:\ Documents and Settings\<username>\Application Data\Microsoft\Word".
  2. "C:\ Documents and Settings\<username>\Local Settings\Temp"
 
Sorry Abraham
Ik probeer het even
 
Staat er helaas niet bij
 
Sorry, ik volg Abra, je geeft aan, ik ben al dagen...
ergens moet het document terug te vinden zijn.
Misschien stom, heb je al in de prullenbak gekeken.
 
Bedankt allemaal ga de laatste post proberen
 
Succes, hopelijk kun je zo jou werk terug vinden.
 
Als je het eerder al een keer had opgeslagen moet dat nog ergens zijn. Alleen zijn dan de laatste wijzigingen niet verwerkt.

Als je dat niet hebt gedaan maar alleen hebt geklikt op Niet opslaan dan is je missie om te zoeken kansloos.
 
ik denk maar even mee .
Als je aan een word document bezig bent word er tussentijds om de zoveel minuten een kopie bewaard , tijdelijk opgeslagen dus . Zoals Rubensky citeert moet dit nog ergens zijn opgeslagen, waar weet ik niet .
Kijk eens ergens in de instellingen/opties van Word in welke locatie tijdelijk bewaarde documenten moeten bewaard blijven .
 
In welke versie van Word heb je dit bestand gemaakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan