• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Word geeft Helpfunctie niet langer beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud Muschter

Junior lid
Lid geworden
7 dec 2013
Berichten
55
Waarderingsscore
6
Beste mensen,
Heb net het progje 'Office voor Thuisgebruik en Studenten 2021' geïnstalleerd. Deze versie was nieuw voor mij, dus in de aanvang heb ik wat dingen opgezocht via de Helpfunctie, die ook werkte. Vervolgens ben ik allerlei instellingen langsgelopen om te kijken of ik hier of daar voor mijn doeleinden opties kon aan- of uitzetten. Alles werkt nu wel zoals ik wil, alleen, ik wilde net opnieuw iets opzoeken via Help, maar krijg een foutmelding, aldus: 'De beheerder heeft de service die nodig is voor het gebruik van deze functie uitgeschakeld'. Kan het zijn dat ik ergens een vinkje heb neergezet of weggehaald waardoor dit ontstaan is? Dank voor het meedenken.
 
Hoe en waar maak je gebruik van de help?
Als ik een willekeurig doc-bestand geopend heb, klik ik bovenaan in de balk op 'Help'. Er verschijnt dan een kader linksboven, vlak onder de balk. Daarin staan 3 opties: Help, Feedback en Training weergeven. Als ik daar ook op Help klik, verschijnt vervolgens de foutmelding.
 
Als ik een willekeurig doc-bestand geopend heb, klik ik bovenaan in de balk op 'Help'. Er verschijnt dan een kader linksboven, vlak onder de balk. Daarin staan 3 opties: Help, Feedback en Training weergeven. Als ik daar ook op Help klik, verschijnt vervolgens de foutmelding.
Bij mij werkt dit wel.
Het klinkt als een rechten probleem. Van wie is de computer waar je op werkt? En hoe zit het met de licentie van Office?
 
Beste mensen,

Help werkt weer naar behoren! Dankzij jouw link, Roxmarie, waarvoor veel dank.
Ik heb het volgende gedaan:
- Geen vinkje bij Optionele diagnostische gegevens
- Wel een vinkje bij Verbonden ervaringen
- Wel een vinkje bij Ervaringen waarbij online-inhoud wordt gedownload
- Wel een vinkje bij Alle verbonden ervaringen.
Vervolgens de pc herstart.

N.a.v. een vraag: ik werk thuis als enige op deze computer. Het genoemde Office-pakket is een officieel geregistreerd pakket. Dank mensen, voor jullie reacties, ben er erg blij mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan