• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word office overzetten van schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

FlorisUitLeiderdorp

Bekend gezicht
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
102
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe SSD-kaart genstalleerd en heb daar mijn Windows vista op gezet. Voordat ik mijn oude schijf ga formatteren wil ik graag nog alle belangrijke bestanden overzetten naar de SSD, om ze zo niet te verliezen als ik mn C-schijf formatteer.

Nu heb ik mijn belangrijke word-documenten gemakkelijk kunnen kopiren en plakken naar m'n SSD, maar ik kan alleen word niet aan de praat krijgen vanaf mijn SSD. Ik heb het mapje Microsoft Office (word, excel en powerpoint) gekopieerd en geplakt naar de nieuwe schijf, als ik vervolgens Word probeer te openen vanaf daar, krijg ik de volgende melding: "Deze toepassing is niet genstalleerd. Voer setup uit vanaf de locatie waar u de toepassing oorspronkelijk hebt genstalleerd."

Is het berhaupt mogelijk om word over te zetten naar mijn nieuwe schijf, of ben ik gedoemd om de originele CD op te moeten zoeken tussen stoffige dozen op de vliering?

alvast bedankt

Floris
 
Dit wordt een reisje zolder op zoek naar de CD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan