• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word probleem, puntjes en alineatekens

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
Hallo,

afgelopen weekend had ik in Word ineens last van het feit dat in Word tussen alle woorden een puntje wordt gezet, op halve hoogte van het woord en dat de enter tekens zichtbaar zijn als twee verticale streepje met een halfrond cirkeltje aan de linker bovenkant.
Is dit duidelijk genoeg, anders moet ik een stukje kopiëren. Maar als ik de tekst print of naar een andere computer mail, is alles weer normaal. Wellicht mailen van de computer waar het zich manifesteert of is er zo al iemand die er iets op weet?
 
In de bovenbalk onder "start" tab, zie je het volgende symbool staan:
Knop alinea weergeven/verbergen in Word

Als je daarop klikt ga je alle markeringen weergeven of verbergen.

Je kan instellen dat ze altijd worden weergegeven/uitgezet:
  1. Ga naar Opties voor bestand
  2. Selecteer weergeven.
  3. Schakel onder Deze opmaakmarkeringen altijd op het scherm weergeven het selectievakje in of uit voor alle markeringen die worden weergegeven, ongeacht de knop
    Knop alinea weergeven/verbergen in Word
    weergeven/verbergen . Schakel alle selectievakjes die u niet altijd wilt weergeven uit.
 
Hartstikke bedankt, zo simpel! Ik zal met de muis een keer gezworven hebben en op het verkeerde moment geklikt. Dat er toch altijd iemand is die het weet. Fantastisch ;-)
 
Hier ben ik weer. Nu met het volgende probleem. Bij het willen opslaan van een Word bestand, niet nieuw, gisteren gemaakt en vandaag gewijzigd, krijg ik de melding: 'Word kan het opslaan niet voltooien in verband met een fout met de machtiging van het bestand.

Nog nooit gezien en ik sla dagelijks soms tientallen keren een bestaand bestand op, op dezelfde computer. Pfffff.....
 
Zou antwoord 10 van Abraham 54 voor jou de oplossing kunnen zijn, ook al betreft het hier een mac.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan