• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wordbestanden worden niet geopend

Status
Niet open voor verdere reacties.

jbiggie

Junior lid
Lid geworden
21 jan 2010
Waarderingsscore
4
Dag, ik heb office 365 geinstalleerd. Nu worden word bestanden niet vanaf het buroblad geopend. Ik moet eerst Word openen en dan het bestand zoeken. Normaal opende het bestand meteen in de oude word. Wat doe ik fout?

Bestandskoppeling nog in orde?
.doc en .docx moeten aan word gekoppeld zijn in instellingen>apps>standaardapps
67d6a4da7a633-2025-03-16_11h11_17.jpg

67d6a4ec99fcf-2025-03-16_11h12_57.jpg

Dit staat allemaal goed, maar er gebeurt gewoonweg niets.

heb je het systeem al eens opnieuw gestart na de installatie ?

Probeer het volgende eens:
Open Word (gewoon leeg zonder een document te kiezen)
Ga naar het tabblad bestand, klik op openen en daarna op bladeren.
Kies een bestand dat niet wilt openen. Klik daarna op het pijltje rechtsonder naast Openen.
Kies daar voor openen en herstellen.

Dag, ik heb office 365 geinstalleerd. Nu worden word bestanden niet vanaf het buroblad geopend. Ik moet eerst Word openen en dan het bestand zoeken. Normaal opende het bestand meteen in de oude word. Wat doe ik fout?
Is toch helemaal normaal . Als je die snelkoppeling (en) op je bureaublad verwijdert en een nieuwe maakt , met als eigenschap openen met WORD (Office365) dan zouden die terug automatisch met Word moeten geopend worden .

Zojuist gedaan wat jullie aangeven, helpt niet, ook nieuw gemaakt bestand wordt niet geopend vanaf buroblad

Probleem lijkt hetzelfde als deze, aangezien in beide topics gereageerd is, is samenvoegen niet heel wenselijk meer (loopt alles door elkaar), daarom het verzoek hier verder te gaan:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan