• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Wshelper.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

SaltaDoom

Gewaardeerd
Lid geworden
23 jun 2008
Berichten
1.008
Waarderingsscore
3
Hoi,
Na de opstart van de PC komt altijd een kader met de melding "wshelper.exe". Moet vervolgens ja of nee indrukken.
Heb ik hier te maken met een virus? (Malwarebytes en eset tonen geen virusinfectie)
Hoe krijg ik die melding weg?

Mvg,
 
Hier in het Nederlands.
Lijkt mij niet echt gewenst als het aanwezig is.
 
Hoe is het dan beland in jou computer?
 
Hier in het Nederlands.
Lijkt mij niet echt gewenst als het aanwezig is.
Hoi, staat het niet op de plaats die wordt aangegeven. Zou hier moeten staan :
Het uitvoerbare bestand is meestal te vinden in versies van Windows 10/8/7/ XP. WSHelper.exe standaardlocatie:

C: \ Program Files \ Common Files \ Wondershare \ Wondershare Helper Compact.
Verder nog suggesties?
Mvg,
 
Kijk eerst eens of de manier van Lange Pier helpt.

Heb jij Wondershare filmora9 nodig?
Anders zou je eens in verkenner kunnen kijken of hij daar wel wordt gevonden.
In verkenner aan de linkerkant kiezen voor os (c:).
Dan rechtsboven in de zoekfunctie wshelper.exe typen en op enter drukken, wacht dan tot hij klaar is met zoeken.

 
Hoi,

Bedankt het probleem is opgelost. Via configuratiesysteem - verwijderen opgelost. Denk dat er geen overblijfselen zijn achtergebleven die nadelig kunnen zijn.

Mvg,
 
Fijn dat je het hebt kunnen verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan