• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

www.nationaalcomputerforum.nl werkt niet in Internet Explorer

Annemarieke

Junior lid
Lid geworden
10 okt 2009
Berichten
81
Waarderingsscore
0
Beste lezer,

Ik heb een algemene opmerking en een algemene vraag. Ik hoop dat dit de juiste plek is voor dit soort algemene opmerkingen en vragen.

Als eerste een algemene opmerking.
Deze website werkt niet in Internet Explorer, tenminste niet voor mij. De site loopt meteen vast. Onderin beeld lees ik dan: nationaalcomputerforum.nl reageert niet. Rechts onderin beeld zit een knop: "Webpagina herstellen". Maar als ik op die knop klik krijg ik een witte pagina: Nationaal computer Forum - Windows Internet Explorer (werkt niet).
Dit komt niet eenmalig voor maar elke keer als ik het probeer.
Het besturingssysteem van mijn computer is Windows Vista en ik heb IE 9.
Ik kom op deze website via Firefox.

U kunt dit bericht verwijderen, als dat mogelijk is. Graag zelfs. Ik wilde het alleen even melden.

Ik heb ook nog een algemene vraag.
Naar aanleiding van een probleem met mijn computer vroeg de moderator mij gisteren Speccy te installeren en een analyse te laten uitvoeren. Ik heb de link van de uitkomst van de analyse op deze website geplaatst. Maar bij nader inzien geeft die link wel erg veel informatie over mijn computer. Dat wist ik niet en ik vind het ook niet prettig dat dat nu allemaal op Internet staat. Maar ik kan die link niet meer weghalen. Kunt u dat misschien voor mij doen?
Bij voorbaat dank voor uw hulp. Als u het niet kunt, kan ik het dan alsnog zelf doen?

Met vriendelijke groeten,
Annemarieke
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Annemarieke :)

Bedankt voor het melden!

Ik heb hier even getest, Internet Explorer werkt gewoon normaal. Mogelijk is jou versie besmet met malware. Ik adviseer om je computer even te laten controleren in het Hijack This, Virussen en Spyware -gedeelte. Abraham54 zal je graag verder helpen.

Speccy is een erkende tool die bij snapshots (links) geen informatie vrijgeeft waarmee een kwaadwillende gebruiker iets kan aanvangen, enkel puur technische zaken. Maar zoals je vraagt, heb ik de link weggehaald.

Groetjes,

Dave
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan